مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

شهدای گمنام خانی آباد؛ 800 ورزشکار بی خانمان می شوند!!/مقصر وزارت ورزش است یا پرسپولیس؟

صفحه اصلی > اجتماعی و اسلایدر ویژه و ویژه اموزش : شهدای گمنام خانی آباد؛ 800 ورزشکار بی خانمان می شوند!!/مقصر وزارت ورزش است یا پرسپولیس؟
شهدای گمنام خانی آباد؛ 800 ورزشکار بی خانمان می شوند!!/مقصر وزارت ورزش است یا پرسپولیس؟

شهدای گمنام خانی آباد؛ 800 ورزشکار بی خانمان می شوند!!/مقصر وزارت ورزش است یا پرسپولیس؟

جمع کثیری از ورزشکاران و مربیان سالن چند منظوره شهدای خانی آباد نو در اعتراض به تعطیلی این مجموعه ورزشی در مقابل درب این مجموعه ورزشی تجمع کردند.

تهران سربلند _ جمع کثیری از ورزشکاران و مربیان سالن چند منظوره شهدای خانی آباد نو در اعتراض به تعطیلی این مجموعه ورزشی در مقابل درب این مجموعه ورزشی تجمع کردند.

مربیان و هنرجویان این مجموعه هنوز اطلاع دقیقی از علت بسته شدن یکی این مکان ورزشی به درستی ندارند، آنچه از شواهد و سخنان معترضین به تعطیلی بر می آمد این مجموعه موقوفی است و گویا پای باشگاه پرسپولیس نیز به این ماجرا باز شده است.

این جمع با در خواست رسیدگی به تعطیلی مجموعه ورزشی فوق ذعان داشتند که بیش از 800 ورزشکار با این روند بی خانمان شده و با در نظر گرفتن سطح منطقه از وزیر ورزش و مسئولین ذی ربط تقاضای باز گشایی و بازگشت مجموعه به بدنه ورزش منطقه را داشتند.

این گزارش تصویری را ببیند تا از نزدیک درد دل های ورزشکاران و مربیان منطقه خانی آباد را بشنوید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. واقعا تاسف آوره اگر بین ارگان ها مشکلی هست باید خودشون حل کنن دیگه چرا این همه نوجوان و جوان و حتی خانواده هایی که برای فرزندانشون حامی هستن و تمام تلاششون و میکنن تا این طفلیا راه درست و انتخاب کنن باید تاوان بدن.لطفا” جلوی این ناحقی رو بگیرید.🙏

  2. با سلام
    من یکسال هست که باشگاه شهدای گمنام میرم و دختر و پسرم هم هنینطور،الان که باشگاه پلمپ شده خیلی ناراحت هستیم،بچه ها نمیدونن تابستان رو چیکار کنن،این منطقه امکانات کمی برای بچه ها و نوجوانها داره اگه باشگاه رو هم ازشون بگیرن مجبورمیشن اوقات فراغتشون رو تو پارکها و جاهای دیگه بگذرونن،خواهش میکنم بچه ها رو از ورزش دور نکنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید