مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

آرش اسماعیلی: یازدهیمن باشگاه از مجموعه باشگاه های قهرمانی اسماعیلی تاسیس شد/ تیم آکادمی اسماعیلی را در میادین بین المللی دنبال کنید

صفحه اصلی > خط ورزش و کاراته و ویژه انجمن خط ورزش : آرش اسماعیلی: یازدهیمن باشگاه از مجموعه باشگاه های قهرمانی اسماعیلی تاسیس شد/ تیم آکادمی اسماعیلی را در میادین بین المللی دنبال کنید
آرش اسماعیلی: یازدهیمن باشگاه از مجموعه باشگاه های قهرمانی اسماعیلی تاسیس شد

آرش اسماعیلی: یازدهیمن باشگاه از مجموعه باشگاه های قهرمانی اسماعیلی تاسیس شد/ تیم آکادمی اسماعیلی را در میادین بین المللی دنبال کنید

افتتاحیه یازدهمین باشگاه مجموعه از مجموعه با شگاه های اسماعیلی طی مراسمی با حضور افشین هادی چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن و تنی چند از مسئولین برگزار شد.

تهران سربلند _ افتتاحیه یازدهمین باشگاه مجموعه از مجموعه با شگاه های اسماعیلی طی مراسمی با حضور افشین هادی چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن و تنی چند از مسئولین برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه یازدهمین باشگاه از سری مجموعه های باشگاه های اسماعیلی بخشدار رودهن ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های ورزشی در منطقه تاکید کرد: هر آنچه در توان داریم برای توسعه ورزش و سلامت “جامعه هدف” دریغ نخواهیم کرد و با آغوش باز پذیرای سرمایه گذاران در این حوزه هستیم.

در ادامه این مراسم افشین هادی چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به این مطلب که رشته های انفرادی بعنوان زیر ساخت های توسعه ورزش همگانی می توانند در بخش توسعه سلامت جامعه ابزاری مناسب باشند به بعد قهرمانی این رشته ها اشاره کرد و افزود: اداره ورزش و جوانان دماوند تمام تلاش در راه بسط و گسترش ورزش در سطح منطقه را به کار بسته و حمایت حداکثری از مجموعه ورزش منطقه را در دستور کار دارد.

آرش اسماعیلی بنیانگذار مجموعه باشگاه های ورزشی اسماعیلی گفت: از سال 98 که اولین باشگاه را تاسیس کردم با هدف گذاری توسعه سلامت و قهرمان پروری توانسته ایم به نتایج مثبتی برسیم و یازده شعبه در سراسر کشور تاسیس کنیم. قهرمانان باشگاه های اسماعیلی در کنار کادر فنی توانمند در این حوزه موفق به درخشش در میادین مختلف ملی و بین المللی شده اند و خوشحالم بعد از سالها تلاش به اهداف و آرمان های مجموعه دست یافته ایم.

وی افزود: قطعا با توسعه ورزش سلامت جامعه پویا تر می شود، از مسئولین می خواهم نگاه ویژه ای به باشگاه های خصوصی داشته باشند. یا یک تیم پر تعداد 55 نفره و قدرتمند در مسابقات آسیایی اهواز (اسفند ماه) حضور خواهیم یافت و پس از آن هم اردیبهشت ماه به فستیوال های جهانی  گرجستان اعزام خواهیم شد.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید