مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

احسان روزبهانی: زمانی زیادی است بوکس مسابقات اینچنینی به خود ندیده/تداوم برگزاری ثمر بخش است

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : احسان روزبهانی: زمانی زیادی است بوکس مسابقات اینچنینی به خود ندیده/تداوم برگزاری ثمر بخش است
احسان روزبهانی: زمانی زیادی است بوکس مسابقات اینچنینی به خود ندیده/تداوم برگزاری ثمر بخش است

احسان روزبهانی: زمانی زیادی است بوکس مسابقات اینچنینی به خود ندیده/تداوم برگزاری ثمر بخش است

هرمان اسبق تیم های ملی بوکس در خلال برگزاری المپیاد استعدادهای برتر گفت: بوکس ما خیلی وقت هست که مسابقات اینچنینی برگزار نکرده است.

تهران سربلند _ احسان رزبهانی قهرمان اسبق تیم های ملی بوکس در خلال برگزاری المپیاد استعدادهای برتر گفت: بسیار خوشحالم و امیدوارم در جای جای تهران شاهدبرگزاری چنین رویدادهایی باشیم. بوکس ما خیلی وقت هست که مسابقات اینچنینی برگزار نکرده است.

وی افزود: در صورتی که مستمر و ادامه دار این دوره از رقابت ها برگزار شود به شما قول می دهم تمام سکو ها را داشته باشیم، اگر یک دوره برگزار کنیم و رها کنیم این جوانان به جای نمی رسند برگزاری مداوم رقابت ها می تواند ثمره خوبی داشته باشد و بوکس پابرجا بماند.

 

انتهای پیام/

خبرنگار مسعود مصطفوی

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. با سلام.
    سپاس از زحمات متولیان این سایت و درود بر قهرمان عزیز جناب آقای روزبهانی که خودم یکی از دنبال کننده های ایشان هستم.
    صرفاً، جهت یادآوری؛ ” از نظر سالن و کیفیت سالن و همچنین اهدای جوایز بله شاید تا به حال چنین مسابقاتی برگزار نشده است که آن هم مدیون متولیان سالن و برگزار کنندگان آن می باشد اما سال گذشته در تیرماه 13402 مسابقات استعدادهای برتر استان تهران به بهترین شکل توسط مربی ارزشمند و رئیس پرتلاش اسلامشهر جناب آقای اصغر کریمی در آن حوزه برگزار گردید که طبق شواهد با کارشکنی متولیان ورزش آن شهر و هیأت بوکس استان تهران تا کنون هزینه های انجام شده توسط ایشان بازپرداخت نشده است (هزینه هایی که تماما بر عهده اداره ورزش می باشد زیرا از طریق وزارت ورزش آن هزینه ها پرداخت می گردد.) البته، نامی هم از ایشان در هیچ کجا برده نشد(که جای سپاس دارد از مدیریت این سایت که دقایقی از آن مسابقات را پوشش دادند)، آن مسابقات به صورت برخط و زنده به علاقمندان نمایش داده شد که خیل چشمگیر تماشاچیان در سالن منظره امیدوار کننده ای را به نظر می رساند.
    در هر صورت اگر نگاه متولیان ورزش بوکس استان تهران جذب علاقمند به این ورزش باشد می بایست از زحمتکشان این ورزش حمایت کامل به انجام رسانند در حالیکه آنگونه که از شواهد پیداست آنان بیشتر به دنبال تبلیغات عملکرد خودشان با زحمت دیگران می باشند (که بعدها حرف های بسیاری در اینخصوص زده خواهدشد). در هر صورت پیشرفت یک رشته منوط به برنامه ریزی های متولیان آن در یک جامعه دارد که امیدواریم، نگاه متولیان این ورزش به مناطق قهرمان پرور و مربیان زحمتکش و سازنده که در شهرهای تابعه استان به وفور یافت می شوند، به صورت مشفقانه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید