مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

احمد صافی چهره ای متفاوت تر از کاراته ایران

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : احمد صافی چهره ای متفاوت تر از کاراته ایران
احمد صافی چهره ای متفاوت تر از کاراته ایران

احمد صافی چهره ای متفاوت تر از کاراته ایران

نگاهی بر کارنامه احمد صافی مربی موفق ایرانی در عرصه های بین المللی از سر مربیگری در  5 کشور تا مدرسی  بین المللی در بیش از 12 کشور جهان

تهران سربلند _ احمد صافی چهره نام آشنای کاراته در دو بخش داخلی و بین المللی است، وی سالها در کسوت سرمربی در سطوح بین المللی توانسته دستاورد های خوبی به نام یک ایرانی برای کشور رقم زند.

نگاهی گذرا بر کارنامه او نشان ار قابلیت های منحصر به فرد وی بعنوان یک کاراته کا که کوله بار سالها تجربه را به دوش می کشد، دارد.

وی عناوینی چون عضویت کمیته فنی و آزمون و اجرایی فدراسیون جهانی wskf، بنیانگذار WMMF، جزو پنج نفر دان 8 فدراسیون جهانی شوتوکان دیده می شود، سرمربی و مدرس کشورهای پاکستان، اردن، کره جنوبی، هند و سنگاپور را در کارنامه دارد و در بحث مدرس بین‌المللی در کشورهای مختلف از جمله چین، قزاقستان، تایوان، کانادا، سری لانکا، اکوادور، آمریکا، هنگ کنگ، ارمنستان، ژاپن، گرجستان، روسیه و … را داشته است.

صافی برگزار کننده بیش از 17 دوره مسابقات بین‌المللی ایران زمین بوده و در ایران نیز عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته، آزمون، رئیس اسبق کمیته مربیان، تخقیقات، مسئول هماهنگی اولین جام نوروز گاه، سرپرست اسبق دبیری فدراسیون، مربی تیم‌های ملی ایران در گروه‌های سنی مختلف، دبیر سازمان تیم‌های ملی و… بوده است.

وی با کسب 7 عنوان قهرمانی در سوپر لیگ کاراته لقب “پر افتخار ترین” مربی لیگ های کاراته ایران را به نام خود ثبت کرده است.

کاراته ایران با داشتن چنین افرادی در زمره بهترین های جهان جای گرفته است برای این مربی و مدرس بین المللی توفیق روز افزون خواهانیم.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید