مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

ارشیا زحمتکش: در رینگ این تجربه است که حرف اول را می زند!

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : ارشیا زحمتکش: در رینگ این تجربه است که حرف اول را می زند!
ارشیا زحمتکش: در رینگ این تجربه است که حرف اول را می زند!

ارشیا زحمتکش: در رینگ این تجربه است که حرف اول را می زند!

ارشیا زحمتکش قهرمان چند دوره رقابت های حرفه ای بین المللی و مصطفی جومردی پور مربی این قهرمان آتیه دار راه پر افتخار قهرمانی حرفه ای را رمز گشایی می کنند.

تهران سربلند _ ارشیا زحمتکش قهرمان چند دوره رقابت های حرفه ای بین المللی و مصطفی جومردی پور مربی این قهرمان آتیه دار راه پر افتخار قهرمانی حرفه ای را رمز گشایی می کنند.

ارشیا زحمتکش گفت: در رینگ مهمترین عامل موفقیت تجربه است و داشتن تجربه کافی می تواند راه را برای پیروزی هموار سازد، لذت و هیجان مبارزه او را به سوی کیک بوکسینگ فرا خوانده و این رشته ماوای جوانی شده که تنها در یک سال گذشته طعم پیروزی در سه رقابت حرفه ای بین المللی را تجربه کرده است.

از سال 1400 به صور مداوم تمریناتش را ادامه می دهد و در داخل کشور عنواندار قهرمانی کشور، کمربند طلایی، سوپر فایت و در خارج از مرزها نیز در مسابقات حرفه ای دوبی، ترکیه و ارمنستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است. ارشیا؛ بهترین پیروزی اش را در رقابت های ترکیه می داند چرا که به زعم خودش از سدحریف بسیار خوب و آماده ای عبور کرده است.

وی حمایت های پدر و تلاش های مربی اش را راز موفقیت خود می داند و بهترین لحظه را همان حذف شدن در رقابت های کیک بوکسینگ کشوری wpka در سال97 می داند چرا که این شکست زمینه ساز موفقیت او بوده است، در ضربات بک کیک و دست عقب تبحر دارد و فعالیت ورزشی در بخش حرفه ای تنها هدف اوست.

مصطفی جومردپور گفت: مهترین حسن ارشیا در رینگ مبارزه این است که به توصیه های مربی بدقت عمل می کند. یکی از مواردی که ورزشکاران برای ورود به دنیای حرفه ای باید مد نظر داشته باشند زمان رسیدن به نتیجه است، برای تبدیل شدن به یک قهرمان حرفه ای باید مدت زمان این سیر تکاملی طی شود.

وی افزود: هرچند کرونا را به عنوان ضربه سخت در ورزش های رزمی و در کل ورزش محاسبه می کنند اما از نظر من بعد از کرونا اتفاق خوبی افتاد و ورزشکاران با اشتیاق بیشتر فعالیت کردند و پسا کرونا شور قهرمانی را به ورزش تزریق کرد و سرعت رشد ورزشکاران را افزایش داد.

جو مردپور ادامه داد: ارشیا بسیار با هوش عمل می کند و به سرعت تکنیک ها را درک می کند، همراه بودن خانواده ها بسیار مهم است که ارشیا این مزیت را دارد. امیدوارم شاهد برگزاری رقابت های حرفه ای در داخل کشور باشیم.

 

 

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصئیری ببینید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید