مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

از بوکس تا MMA با مربی بین المللی هنرهای رزمی “علیرضا استکی”

صفحه اصلی > بوکس و دسته‌بندی نشده و ویژه جودو و بوکس : از بوکس تا MMA با مربی بین المللی هنرهای رزمی “علیرضا استکی”
علیرضا استکی سرمربی سابق تیم ملی بوکس و در حال حاضر سر مربی فعلی رشته رزمی MMA هستند.

از بوکس تا MMA با مربی بین المللی هنرهای رزمی “علیرضا استکی”

استکی گفت: از سال ۹۵ به عنوان مربی بوکس در کنار امیر علی اکبری بودم و در همه مسابقات کنارش بودم که توانست افتخارات بزرگ و یک حماسه برای ایران کسب کند.

تهران سربلند _ علیرضا ضمن آرزوی سلامتی برای حسین نهرودی سرمربی جدید و با سابقه تیم ملی بوکس اظهار داشت: امیدوارم استاد نهرودی مربی با سابقه بوکس ارزش های قبلی خودشان را تکرار کنند و با مدیریت و نتیجه گیری خوب جایگاه فعلی بوکس را نگه داشته و بیش از پیش ارتقا دهند.

استکی روند رشد ۴ ساله خود را اینگونه ارزیابی کرد و افزود: صرفاً گرفتن نتیجه مهم نیست جدای از نتایج به‌دست‌ آمده مدیریت و پرورش استعدادها از کل کشور را باید ارزیابی کرد که شکر خدا در آن موفق بودیم.
ما امکانات نداشتیم ولی امکانات را با انرژی خوب می ساختیم که با همدلی توانستیم مدال های آسیایی، جهانی و سهمیه المپیک کسب کنیم .

سرمربی اسبق تیم ملی بوکس در خصوص نحوه انتخاب سرمربی جدید در جلسه شورای بوکس گفت: خوشحالم که با نظر ۳۰ نفر کنار گذاشته شدم، نسبت به این موضوع انتقادی ندارم.

استکی پاسخ به سوال نحوه همکاری و مربیگری امیر علی اکبری بیان داشت: از سال ۹۵ به عنوان مربی بوکس در کنار امیر علی اکبری بودم و در همه مسابقات کنارش بودم که توانست افتخارات بزرگ و یک حماسه برای ایران کسب کند.
در مسابقات آینده نیز درکنار امیر علی اکبری خواهیم بود.

استکی به تازگی به عنوان سر مربی انجمن MMA بزرگسالان کشور انتخاب شدند در این مورد اینگونه توضیح داد: بنده مربی بوکس هستم و تمرینات بوکس بچه های MMA رو بر عهده دارم به سبب کسوت و سن و سال، جناب بهتری رییس فدراسیون ورزشهای رزمی به بنده لطف داشتند و حکم سرمربیگری صادر کردند.

وی در مورد انتقادی که به او می شود که علیرضا استکی فقط بوکس می داند  گفت: بارها گفتم که من مربی بوکس هستم و از چند مربی تخصصی دیگر استفاده می کنیم. که امیدواریم این رشته از زیر زمین بیرون کشیده شود و برای کشور افتخار آفرینی کند.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید