مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

استعدادهای بوکس شناسنامه دار می شوند

صفحه اصلی > بوکس : استعدادهای بوکس شناسنامه دار می شوند
استعدادهای بوکس شناسنامه دار می شوند

استعدادهای بوکس شناسنامه دار می شوند

استعداد ها و نخبگان بوکس ایران شناسنامه ورزشی خواهند داشت .

تهران سربلند _ استعداد ها و نخبگان بوکس ایران شناسنامه ورزشی خواهند داشت . یک سال و اندی فعالیت گسترده و چشمگیر کمیته استعداد یابی فدراسیون بوکس همسو با سیاست های کلان دبیرخانه استعداد های برتر وزارت ورزش و جوانانفعال است.

در جهت شناخت و صیانت از رده های سنی پایه فعال در رشته ورزشی بوکس در راستای پشتوانه سازی تیم های ملی امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۸/۲۳ آبانماه اولین جلسه رسمی کمیته استعداد یابی فدراسیون بوکسبرگزار شد.

این جلسه با حضور دبیر فدراسیون علی دانشمندی فر همچنین مسئول کمیته استعداد یابی جلال شاملو و سه عضو تخصصی و اجرای این کمیته آقایان محمد دوستی حسین مرامی و مسعود مصطفوی نیز یک میهمان دکتر فرهنگ فرهنگی در بخش مدیریت روانشناسی حرفه ای ورزش با باز نگری و بررسی عملکرد این کمیته ارائه و برنامه های هدف با توضیحات مسئول کمیته فدراسیون جلال شاملو شرح اهم فعالیتهایتشزیح شد.

جلسه فوق با محور تهیه و تنظیم شناسنامه ورزشی عملکردی و مهارتی ورزشکاران و قهرمانان رده های سنی پایه (خردسالان و نونهالان) توسط محمد دوستی . ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرائی و عملیاتی در سطح استانهای کشور، همچنین آموزش پرورش و دیگر مراکز آموزشی در جهت ترویج و توسعه بوکس و معرفی بهتر آن به آحاد جامعه از سوی حسین مرامی. ترسیم یک پلان فنی برای پیوستگی و استمرار روند فعالیت برای نیل به اهداف کوتاه ، میان و بلند مدت کمیته استعداد یابی تا المپیک ۲۰۲۴ فرانسه و در نهایت جمع بندی مطالب که همه به سعم و نظر دبیر فدراسیون بوکس رسید. جلسه مذکور از ساعت ۱۰ صبح در فدراسیون بوکس شروع و ساعت ۱۴ ادامه داشت.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید