مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

افشین هادی چگینی: به مناسبت هفته “جوان”رودهن میزبان باشگاه های تکواندو پایتخت شد

صفحه اصلی > تکواندو و ویژه پروش اندام و تکواندو : افشین هادی چگینی: به مناسبت هفته “جوان”رودهن میزبان باشگاه های تکواندو پایتخت شد
افشین هادی چگینی: به مناسبت هفته "جوان"رودهن میزبان باشگاه های تکواندو پایتخت شد

افشین هادی چگینی: به مناسبت هفته “جوان”رودهن میزبان باشگاه های تکواندو پایتخت شد

رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند و سرپرست اداره رودهن گفت: حمایت از جوانان و فعالیت های فرهنگی در حوزه جوان در اولویت برنامه های اداره ورزش دماوند و رودهن قرار دارد و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد.

تهران سربلند _ افشین هادی چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند و سرپرست اداره رودهن گفت: مسابقات قهرمانی باشگاه های تکواندو استان تهران در رده های مختلف در بخش آقایان و بانوان به مناسبت هفته جوان در سالن دانشگاه آزاد واحد رودهن به همت هیات تکواندو رودهن برگزار شد.

وی افزود: این دوره از رقابت ها در دو روز پنجشنبه و جمعه ۳-۴ اسفند ماه که در بخش بانوان باحضور ۵۰۰ شرکت کننده و در بخش آقایان ۲۵۰ نفر ورزشکار از سراسر استان تهران با مسئولیت امیریان از پیشکسوتان تکواندو شهرستان و مسولین هیات تکواندو استان تهران برگزار شد.

هادی چگینی در ادامه گفت: حمایت از جوانان و فعالیت های فرهنگی در حوزه جوان در اولویت برنامه های اداره ورزش دماوند و رودهن قرار دارد و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید