مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

امضا توافق نامه عمر کرملوف با مقامات چینی/IBA رسما از سازمان سرکش بوکس شکایت کرد

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : امضا توافق نامه عمر کرملوف با مقامات چینی/IBA رسما از سازمان سرکش بوکس شکایت کرد
امضا توافق نامه عمر کرملوف با مقامات چینی/IBA رسما از سازمان سرکش بوکس شکایت کرد

امضا توافق نامه عمر کرملوف با مقامات چینی/IBA رسما از سازمان سرکش بوکس شکایت کرد

انجمن بین المللی بوکس (IBA) یک شکایت رسمی به واحد صداقت مستقل بوکس (BIIU) علیه افراد و نهادهایی که در ایجاد یک سازمان بوکس موازی و خود خوانده را ارائه کرد. پرونده توسط BIIU ثبت شده است و در اسرع وقت بررسی می شود.

تهران سربلند_انجمن بین المللی بوکس (IBA) یک شکایت رسمی به واحد صداقت مستقل بوکس (BIIU) علیه افراد و نهادهایی که در ایجاد یک سازمان بوکس موازی و خود خوانده را ارائه کرد. پرونده توسط BIIU ثبت شده است و در اسرع وقت بررسی می شود.
پس از اعلام تاسیس سازمان بین المللی موازی بوکس از سوی امریکا و هم پیماناش، IBA مجموعه ای از اقدامات را آغاز کرده است.این تلاش ها به منظور ارائه شفافیت کامل و دفاع از حقوق همه جامعه جهانی بوکس است.در راستای استقلال IBA به عنوان بدنه جهانی بوکس و تنها نهاد رسمی شیوه(استایل)المپیکی آن است.
IBA به شدت تلاش های افراد برای آسیب رساندن به گام های مهم IBA در چند سال گذشته برای تضمین بهترین آینده ممکن بوکسورها را محکوم می کند.
انجمن بین المللی بوکس (IBA) مجدداً تأکید می کند که تمام تلاش خود را برای محافظت از سازمان و تمام فدراسیون های ملی و اعضای آن ها در برابر هرگونه آسیب ناشی از افراد یا نهادهای درون یا خارج از خانواده بوکس IBA ادامه خواهد داد.
با افراد و نهادهایی که از سوی BIIU مجرم شناخته شوند،مطابق با قوانین IBA، آیین نامه انضباطی و اخلاقی و سایر اسناد کلیدی مربوطه برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید