مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

امید زاده: هدف رشد علمی فنی و تخصصی کیک بوکسینگ است

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : امید زاده: هدف رشد علمی فنی و تخصصی کیک بوکسینگ است

امید زاده: هدف رشد علمی فنی و تخصصی کیک بوکسینگ است

علی امیدزاده دبیر کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ aikia برنامه های انجمن کیک بوکسینگ ایران در جهت برنامه ریزی رده های پایه را تشریح کرد.

تهران سربلند _ از ۶ ماه پیش برنامه هایی با همکاری بهتری رییس فدراسیون انجمن ورزشهای رزمی و مولوی رییس انجمن کیک بوکسینگ ایران انجام شد که در نهایت تصمیم بر این شد که مسئولیت مدیریت تیم های ملی پایه به جعفر عرفانیان خواه که سوابق ارزنده و موفقی در رشته های رزمی دارد واگذار شود.

بنا بر این تصمیم گیری، برنامه ریزی شد که از پایه و از کودکان ۶ و ۷ سال با بالا شروع کنیم که زمانی به سنین جوانی و بزرگسالی می رسند یک هنرجوی رزمی کاملا فنی شده باشند تا بتوانند در خدمت تیم های بزرگسالان قرار بگیرند.

امیدزاده در ادامه به اهداف این برنامه اشاره کرد و افزود: هدف این است که کیک بوکسینگ را از ابتدا به صورت کاملا فنی و تخصصی پیش ببریم که در رده های نونهالان و نوجوانان هم تیم ملی داشته باشیم و با توجه به قرارداد ۵ ساله ای که با انجمن بسته شده انتطار داریم که نتایج آن از سال دوم خود را نشان دهد.

وی در خصوص استفاده از کارشناسان در این مقطع گفت: در اجرای این طرح از کارشناسان و مربیان پیش کسوت و با تجربه به منظور پیش برد اهدافمان کمک خواهیم گرفت.
دیدگاه ما کاملا فرا سبکی است و از کمیته داوران و مربیان موفق و با قابلیت دیگر سبک های رزمی کمک خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید