مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

امیر یاری گنجینه ای بی ادعا/بدون کارت مربیگری شاگردش وارد تیم ملی شد!

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و کاراته : امیر یاری گنجینه ای بی ادعا/بدون کارت مربیگری شاگردش وارد تیم ملی شد!
امیر یاری گنجینه ای بی ادعا/بدون کارت مربیگری شاگردش وارد تیم ملی شد!

امیر یاری گنجینه ای بی ادعا/بدون کارت مربیگری شاگردش وارد تیم ملی شد!

امیر یاری گفت: اول شاگردم وارد تیم ملی شد بعد کارت مربیگری گرفتم، اول مربی تیم ملی شدم بعد ملی پوش!

تهران سربلند _ امیر یاری مربی اسبق تیم های ملی کاراته گفت: تقریبا از 14 الی 15 سالگی به مربیگری کاراته پرداختم، شاگردم اولین مدال آسیایی کاتا را گرفت، آن زمان هنوز من کارت مربیگری نداشتم.

استاد برات عزیزی اولین مربی من در 6 سالگی بود، او کاراته را از ژاپن بی واسطه آموخته بود، در ابتدای امر کلاس های او را در نبودش اداره می کردم، شاگردانم در لیگ ها حضور جدی داشتند، دو شاگردم وارد تیم ملی شدند.

وی گفت: در همان زمان خودم هم مسابقه می دادم و حرفه ای فکر می کردم، جدود 8 سال مربی تیم ملی بودم، در کاتا بدعت است وقتی شاگردت در تیم ملی است مربی هم مربی تیم ملی می شود.

هنوز هم کلاس داری می کنم، در گذشته این طور نبود که فقط کاتا کار کنیم هر دو باهم، من مثل کتابخانه کلاس استادم بودم، کاتاهایی که در سال69 بلد بودیم هنوز خیلی از مربیان بلد نیستند.

در کومیته هم مدال های مختلف داخلی بین المللی و جهانی دارم، اسلامشهر قطب کاراته است و ملی پوشان خوبی به تیم ملی تقدیم داشته است.

وی گفت: کاتا را انتخاب کردم چون حس می کردم خاص تر و هنری تر هست! ده سال است در خصوص کاراته کتاب می نویسم اما نمی شود در این مجال گفت، توصیه می کنم بچه ها یک بار دیگر از اول آموزش های خودشان را باز نگری کنند این خیلی مهم است …

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصیری ببینید.

نتهای پیام/

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید