مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی/ آلترناتیو “رئیس” ثبت نام کرد

صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده و رزمی و ویژه رزمی و ووشو : انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی/ آلترناتیو “رئیس” ثبت نام کرد
انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی/ آلترناتیو "رئیس" ثبت نام کرد

انتخابات فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی/ آلترناتیو “رئیس” ثبت نام کرد

در آخرین روز ثبت نام کاندیدا های احراز پست ریاست فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی چهره کار کشته و با شعار استقلال پا به میدان گذاشت، اما شواهد از او الترناتیو "یوسف بهتری" را می سازد.

تهران سربلند _ حمید رضا پارسی منش رئیس هیات انجمن های ورزشهای رزمی اصفهان در اخرین روز از ثبت نام این دوره از انتخابات فدراسیون ثبت نام کرد.

وی با ذهنیتی خلاق و با شعار مستقل بودن پا به عرصه این انتخابات گذاشت، پارسی منش سالها به عنوان رئیس هیات های “رزمی” و “ووشو” خدمات شایسته ای در استان اصفهان داشته است.

نکته ای وجود دارد که احتمالا با واقعیت آن، می شود از آن تصور کرد، به نظر می رسد یوسف بهتری و همایون خرم رئیس و نایب رئیس این فدراسیون دریافتند در این انتخابات نتیجه ای بدست نمی آورند، بدنبال پلن دوم رفته و به حمایت پارسی منش بپردازند. این احتمال با بررسی مدارک و نفرات معرفی شده توسط پارسی منش و دیدن نام سهیلا کیان آزاد (همسر نایب رئیس فعلی) به عنوان نایب رئیس یا دبیر قوت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید