مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

انحصار ها را بشکنید ووشو هوای تازه می خواهد!

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و ووشو : انحصار ها را بشکنید ووشو هوای تازه می خواهد!
انحصار ها را بشکنید ووشو هوای تازه می خواهد!

انحصار ها را بشکنید ووشو هوای تازه می خواهد!

تهران سربلند _ علی اسفندیاری سرمربی سابق تیم دانشگاه گفت: واضح بگویم اکثر قهرمانان و مربیان خانه نشین هستند 3 الی چهار نفر هستند که الان گرداننده ووشو هستند، برنامه فدراسیون اینطور نوشته شده، دربازی های آسیایی به جز یک بازی تمام راند ها را باختیم!

سر مربی اسبق تیم ملی پایتخت افزود: فدراسیون ووشو در انحصار چند نفر است، انحصار ها را بشکنید ووش هوای تازه می خواهد.به رغم شایستگی و فنی بودن خانه نشین هستند، راس نشینان فدراسیون بله قربان گو می خواهند افرادی را می خواهند که چیزی بلند نباشند این  واقعیت ها هست که گفته نشده فرصت مهیا نشده بچه ها حرف بزنند.

 

رئیس سابق انجمن ووشو در دانشگاه گفت:گرفتن کرسی بین المللی برای کشور مایه خوشحالی ماست البته این فرد باید شایسته و فنی این کرسی باشد، هیات ژوری آدم فنی می خواهد کسی که هیات ژوری می شیند باید صاحب نظر باشد. علی نژاد اگر نفوذی دارد باید برای افراد فنی کرسی بین المللی بگیرد.

علی اسفندیاری گفت: راهکار باید از همه قهرمانان، مربیان و کل این خانواده کمک گرفته شود، نباید دو مربی داشته باشیم و این ها در تمام اعزام ها باشند و در نهایت نباید یک تیم ملی ووشو داشته باشیم به پشتوانه سازی نیاز جدی داریم. بچه ها پشت یه سری افرادی که خیلی خوب هستند گیر کنند در بحث مربی هم همینطور هست. اگر می خواهیم مقطعی فکر کنیم کار فدراسیون ووشو عالیه، اما اگر بخواهیم آینده نگری کنیم باید کار دیگری کنیم، وقتی جایی برای اعزام ها باز نمی شود، خیلی از بچه ها از ووشو رفتند!

وی ادامه داد: قبلا در فینال لیگ فکر می کردیم در مسابقات جهانی هستیم! الان در لیگ 6 یا هفت تیم داریم، این برمی گردد به پشتوانه سازی و حفظ نکردن آدمها، وقتی چند نفر همیشه در اعزام هستند انگیزه ای نمی ماند! در لیگ یک عده هم از لیگ ارتذاق می کنند.قرار نیست برای تیم ملی ب اردوی دائمی داشته باشند، می توانند موردی اردو تشکیل شود، سه سال مسابقه نداشتیم همین بودجه که اعزام نداشتیم در این چند سال را هزینه تیم ملی ب می کردیم.

اسفندیاری مربی استاد دانشگاه افزود: تمام این حرف ها را برای پیشرفت ووشو می گویم،حق الناس فقط از دیوار بالارفتن نیست تضیع حقوق بچه ها هم را داریم ! …

شرح کامل این گفتگوی مفصل را در گزارش تصویری ببینید.

 

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید