مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

اوجاقی: حمایتمان کنند درخشش قطعی است

صفحه اصلی > ووشو و ویژه رزمی و ووشو : اوجاقی: حمایتمان کنند درخشش قطعی است
اوجاقی: حمایتمان کنند درخشش قطعی است

اوجاقی: حمایتمان کنند درخشش قطعی است

اگر مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه حمایتی و حمایت مالی خود را به صورت صددرصد داشته باشند،  قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی هانگژو درخششی از ووشو خواهند دید که شگفت‌انگیز باشد.

تهران سربلند _ ووشو ایران بعد از پایان مسابقات جهانی سال 98 و شروع دوران کرونا در هیچ رویداد بین‌المللی در رده بزرگسالان حضور نداشت و حالا پس از حدود 4 سال قرار است در سال جاری در بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات دانشجویان جهان به میدان برود.

تیم ملی ووشو در حال حاضر ترکیبی از بازیکنان قدیمی و مدال‌آور و جدید است که تا به حال سابقه حضور در رویدادهای خارجی را نداشتند. با این شرایط چشم انداز من و کادرفنی تیم ملی قهرمانی است. گاهی دوستان خبرنگاران می‌پرسند فکر می‌کنید چند مدال در بازی‌های آسیایی و جهانی بگیرید؟ واقعیت این است که نگاه و دید ما روی تک‌تک بچه‌ها کسب مدال طلا است و نمی‌توانم بگویم که از 4 نفر اعزامی به بازی‌های آسیایی و 5 نفری که در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنند، کسب یک یا دو مدال طلا عملکرد خوبی است. سعی و تلاش ما این است که تمام بچه‌ها از این دو رویداد دست پر و با بهترین رنگ مدال بازگردند.

واقعاً از ته دل می‌گویم که اگر مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه حمایتی و حمایت مالی خود را به صورت صددرصد داشته باشند،  قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی هانگژو درخششی از ووشو خواهند دید که شگفت‌انگیز باشد.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید