مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

اولین طلای آسیایی کاراته دشت شد/بهنام‌ دهقان‌ زاده قهرمان کاراته آسیا شد

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : اولین طلای آسیایی کاراته دشت شد/بهنام‌ دهقان‌ زاده قهرمان کاراته آسیا شد
اولین طلای آسیایی کاراته دشت شد/بهنام‌ دهقان‌ زاده قهرمان کاراته آسیا شد

اولین طلای آسیایی کاراته دشت شد/بهنام‌ دهقان‌ زاده قهرمان کاراته آسیا شد

بهنام دهقان‌ زاده نماینده سبک وزن کاراته کشورمان، با پیروزی مقابل حریفی از اردن در فینال، قهرمان آسیا شد.

تهران سربلند _ نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ از صبح امروز در ملاکا مالزی آغاز شد و بهنام دهقان زاده نماینده وزن ۵۵- کاراته کشورمان با سه پیروزی راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا کاراته شد و در دیدار فینال با نتیجه  ۶ بر ۴ عمر شقرا از اردن را شکست داد و قهرمان سبک وزن آسیا شد.

بهنام دهقان زاده در اولین‌ مسابقه خود با نتیجه ۵ بر ۲ ارزوف سویت گلیف از ترکمنستان را شکست داد و در دومین مسابقه اش با نتیجه ۸ بر صفر مقتدرانه نماینده سریلانکارا را پشت سر گذاشت تا راهی دیدار نیمه نهایی شود‌.

نماینده وزن ۵۵- آقایان کشورمان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۱۴ بر ۵ مقابل نماینده میزبان(مالزی) به پیروزی رسید و با اقتدار راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد و در فینال نیز موفق شد با نتیجه شش بر چهار مقابل حریف اردنی خودش به پیروزی برسد و صاحب مدال طلا قهرمانی آسیا شد.

دومین‌ دوره مسابقات پاراکاراته و نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳، از امروز (جمعه ۳۰ تیر) در ملاکا مالزی آغاز و تا روز یکشنبه یک مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید