مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

اکبر روح پرور: 15 کشور برای حضور در مسابقات اوراسیا اعلام آمادگی کردند

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و رزمی و ویژه رزمی و ووشو : اکبر روح پرور: 15 کشور برای حضور در مسابقات اوراسیا اعلام آمادگی کردند
اکبر روح پرور: 15 کشور برای حضور در مسابقات اوراسیا اعلام آمادگی کردند

اکبر روح پرور: 15 کشور برای حضور در مسابقات اوراسیا اعلام آمادگی کردند

رئیس و بنیانگذار سازمان جهانی سوپر ساباکی گفت: برای چهارمین دوره مسابقات بین المللی اوراسیا ۲۰۲۴  در دو بخش بانوان و آقایان ۱۵کشور اعلام آمادگی کرده اند.

تهران سربلند _ اکبر روح پرور رئیس و بنیانگذار سازمان جهانی سوپر ساباکی گفت: برای چهارمین دوره مسابقات بین المللی اوراسیا ۲۰۲۴  در دو بخش بانوان و آقایان ۱۵کشور اعلام آمادگی کرده اند. این دوره از رقابت ها چهارمین دوره مسابقات بین المللی سوپر ساباکی می باشد که پیش از این دو دوره ایران میزبان بوده است.

روحپرور گفت: با توجه به حضور پر تعداد تیم های شرکت کننده خارجی در این رویداد و در راستای کیفیت و کمیت رقابت ها از ایران در هر وزن تنها دو شرکت کننده حضور خواهند یافت.
یکی از ده استاد برتر جهان افزود: مسابقات تحت عنوان گرامیداشت دهه فجر در تهران مجموعه ورزشی شهید شیرودی سالن شهید افراسیابی با شرکت ۱۳کشور همسایه و دو کشور اروپایی برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: شرکت کنندگان ایرانی نیز قهرمانان کشوری هستند که طی مسابقات استانی و بعد کشوری توانسته اند مقام قهرمانی کسب کنند. و به دلیل محدودیت زمانی در هر استایل و وزن ۲ نفر به عنوان برترینها برگزیده شده و به مسابقات راه یافتند.

علاقمندان می توانند در دوره داوری و مربیگری بین المللی که همزمان در روزهای قبل از مسابقات با حضور نمایندگان دیگر کشورها برگزار می شود شرکت کنند.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید