مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

اکرم محمدی: بعنوان اولین داور بین المللی امیدوارم MMA بانوان هم مجوز فعالیت بگیرد

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : اکرم محمدی: بعنوان اولین داور بین المللی امیدوارم MMA بانوان هم مجوز فعالیت بگیرد
اکرم محمدی: بعنوان اولین داور بین المللی امیدوارم MMA بانوان هم مجوز فعالیت بگیرد

اکرم محمدی: بعنوان اولین داور بین المللی امیدوارم MMA بانوان هم مجوز فعالیت بگیرد

اکرم محمدی گفت: برای اولین بار به عنوان یک بانوی ایرانی در مسابقات بین المللی MMA توانستم با حجاب کامل اسلامی در بخش بانوان به قضاوت بپردازم.

تهران سربلند _ اکرم محمدی اولین داو ر ایرانی MMA در سطح بین المللی گفت: 25 سال سابقه ورزشی و 17 سال سابقه مربیگری و دارای مدرک مربیگری درجه یک فدراسیون در رشته ای کیک بوکسینگ،جوجیتسو هستم و به پرورش بانوان در رشته ترکیبی می پردازم.از کودکی با توجه به بزرگ شدن با 4 برادر به زد خورد علاقمند بودم به همین دلیل به هنر های رزمی پراختم.

محمدی افزود: MMA کامل ترین رشته رزمی و ترکیبی از تمام هنر های رزمی است، به همین خاطر به این رشته علاقمند هستم. ورزش حرفه ای هیچ ضربه ای به زندگی یک خانم نمی زند. نوجوانان ما به ورزش بصورت تفریحی نگاه نگنند بلکه قسمتی از زندگی بدانند، جوانان ما در بخش بانوان نیاز به داشتن نشاط دارند و از طریق ورزش می توانند به این نشاط برسند و انرژیشان را تخلیه کنند.

وی ادامه داد: در خارج از ایران با مربیان بانو مختلف و در کشور های متفاوت به یادگیری MMA پرداختم تا به توانم این دانش را به دختران جوان کشورم انتقال دهم و به همین منوال هم ادامه می دهم، این رشته دارای جذابیت زیادی برای جوانان است و همه برای جذب جوانان به سوی فضاهای سالم ورزشی هستم.

محمدی ادامه داد: برای اولین بار به عنوان یک بانوی ایرانی در مسابقات بین المللی MMA توانستم با حجاب کامل اسلامی در بخش بانوان به قضاوت بپردازم. مسابقاتی ثبت رکورد می شود و امیدوارم بانوان این رشته هم در ایران فعال شود تا هنرجویان دختر بتوانند به فعالیت بپردازند و از فدراسیون رزمی تقاضا دارم در این خصوص اقدام نماید.

وی در خاتمه گفت: باشگاه فردین را به نام بردار مرحومم نام گذاری و در منطقه مهرآباد تهران فعال کردم و با هزینه بسیار نازل به پرورش قهرمانان می پردازم.

 

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید