مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

ایستگاه سوم توسعه ورزش رزمی بانوان؛ راه درستی که صنوبری پایه گذار آن شد

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و رزمی و ویژه رزمی و ووشو : ایستگاه سوم توسعه ورزش رزمی بانوان؛ راه درستی که صنوبری پایه گذار آن شد
ایستگاه سوم توسعه ورزش رزمی بانوان؛ راه درستی که صنوبری پایه گذار آن شد

ایستگاه سوم توسعه ورزش رزمی بانوان؛ راه درستی که صنوبری پایه گذار آن شد

سومین نشست نایب رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با نواب رئیس رشته های تحت پوشش برگزار شد.

تهران سربلند _  مهرک صنوبری در پایان سومین نشست با نواب رئیس بانوان انجمن ها، کمیته ها و گروه های فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: بانوان ورزش های رزمی بعنوان طلایه داران نشاط و سلامت در کوچکترین نهاد اجتماع ( خانواده) هدف قرار داده شدند تا برای فعال شدن حوزه ورزش های رزمی که پس از فوتبال پر مخاطب ترین رشته ها را شامل می شود، گام بلندی که سالها در این فدراسیون ابتر مانده بود، برداشته شود.
وی تصریح کرد: در سلسله جلسات با نواب رئیس رشته های تحت پوش برنامه مدون شده در فاز یک ارائه شد و ضمن استماع مشکلات و مطالبات جامعه بانوان ورزش های رزمی در نظر داریم تا با تشکیل کارگروهی به برطرف کردن موانع توسعه پایدار ورزش رزمی بانوان بپردازیم.
نایب رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ادامه داد: حضور پر رنگ دختران ایران با حجاب اسلامی در المپیک گواه این موضوع است که بانوان در رشته ها انفرادی به خصوص رزمی، توان و پتانسیل افتخار آفرینی در میادین مهم بین المللی را دارا هستند.
صنوبری در ادامه گفت: هم اندیشی و اجرایی شدن برنامه های تدوین شده، مستلزم زمان است و این ارتباط “رو در رو” برای درک صحیح دو طرفه ادامه خواهد داشت و به منظور کیفیت بهتر کم تعدادتر برگزار می شود.
در سومین جلسه با نایب رئیس سبک های کیک بوکسینگ بین المللی، کیک بوکسینگ WKA ، گراپلینگ کیک بوکسینگ، آریارزم، نیسا، پاهویوت، هاپکیدو WHF، سورنا، نین جوجتسو، فول کیک بوکسینگ، نیوفایت کیک بوکسینگ، نیو فایت کیک بوکسینگ، فری فایتینگ ، کیک بوکسینگ IMAO دیدار و گفتگو داشتیم.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید