مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بابک مرادی: علم ورزش و ذهنیت قهرمانی محور آموزش در تیم ملی است

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : بابک مرادی: علم ورزش و ذهنیت قهرمانی محور آموزش در تیم ملی است
بابک مرادی: علم ورزش و ذهنیت قهرمانی محور آموزش در تیم ملی است

بابک مرادی: علم ورزش و ذهنیت قهرمانی محور آموزش در تیم ملی است

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ گفت: فوکوس ما بیشتر در آموزش علمی ورزش و ساختن ذهنیت قهرمان در ورزشکاران است.

تهران سربلند _ بابک مرادی اهل کرمانشاه ساکن تهران مربی تیم ملی کیک بوکسینگ بزرگسالان فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: ورزش را با کاراته سبک ایشین ریو زیر نظر دکتر مهرداد نخعی شروع کرده ام با مربی گری استاد راستی منش، بعدها تکواندو را زیر نظر استاد گوگرد و استاد اصغر فتحی ادامه دادم.
از سال ۷۲ در خدمت استاد فقید مرحوم فریدون مالکی ورزش کیک بوکسینگ رو ادامه دادم تا زمان حیات او و بعد در خدمت استاد حجازی در جرگه مربیان سبک کیک بوکسینگ IKN بودم و در حوضه شمیرانات فعالیت داشته ام.
وی ادامه داد: ورزشکارانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند قطع به یقین زیر نظر مربیان بزرگی آموزش دیده اند. در ورزش قهرمانی علم ورزش مهم ترین اصل است،بازیکنان باید با علم روز دنیا ادامه دهند. در اردوهای ملی فوکوس ما بر پتانسیل ورزشکاران بر روی قهرمانی، ذهنیت و تفکر قهرمانی است.
وی افزود. کادر فنی که با سرمربیگری استاد حجازی است در کنارش مربیان بدنسازی رزمی ، روانشناس و در کل کادر فنی مجرب حضور دارند. امیدوارم که بتوانیم به ملی پوشان کمک کنیم تا پیشرفت بیشتری داشته باشند.
بابک مرادی گفت: بحث بدنسازی رزمی با بدنسازی بادیبلدینگ متفاوت است. ورزشکاران عزیزی که ورزش رزمی را شروع می‌کنند با بدنسازی تخصصی رزمی ادامه دهند. سبک AKN اولین سمینار رسمی بدنسازی رزمی را در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار خواهد کرد این سمینار با موضوعیت بدنسازی رزمی انجام می پذیرد.

وی در ادامه گفت: سطح قهرمانی امروز خیلی ارتقا پیدا کرده است بصورتی که بازیکنانی از روستاهای دور می آیند که در سطح جهانی مبارزه می کنند مهارت بازیکنان در دور افتاده ترین نقاط کشور هم صعود فنی جدی صورت گرفته است‌.

مربی تیم ملی در پایان گفت: هر عزیزی بعنوان رئیس فدراسیون رزمی انتخاب شد، سعی در این داشته باشد که تیم های ملی اعزام شود این مهم در انگیزه سازی بسیار مهم است. چون بازیکنان ما صلاحیت این را داشته اند که پیراهن تیم ملی را بپوشند و در رقابتهای جهانی مهارت خودشان را نشان دهند.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید