مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

با حضور رئیس آسیایی کمپو انجام پذیرفت/اولین کنفرانس کمپو برگزار شد

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : با حضور رئیس آسیایی کمپو انجام پذیرفت/اولین کنفرانس کمپو برگزار شد
با حضور رئیس آسیایی کمپو انجام پذیرفت/اولین کنفرانس کمپو برگزار شد

با حضور رئیس آسیایی کمپو انجام پذیرفت/اولین کنفرانس کمپو برگزار شد

پس از اخذ مجور فعالیت رشته کمپو در ایران، اولین کنفرانس این رشته با حضور رئیس فدراسیون آسیایی کمپو برگزار شد،

تهران سربلند _ در جریان این کنفراس مسعود جعفری رئیس فدراسیون آسیایی و رئیس هیات رئیسه کمپو در ایران،عباس محمدی آملی و ناهید ایروانی اعضا هیات رئیسه و نواب رئیس کمپو به تشریح برنامه های پیش روی این رشته پرداختند.

عباس محمدی دبیر کل ستادی ورزش و سلامت علامه جوادی آملی گفت: سال ها در کنار قهرمانان کمپو ایران در میادین بین المللی حضور داشتم، حضور یک تیم بین المللی کارآمد در کنار داشتن کرسی های آسیایی و جهانی نوید بخش آینده ای روشن فرا روی کمپو در ایران است. اخذ مجوز فعالیت این رشته در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی را به فال نیک گرفته، با درنظر گرفتن موفقیت های بین المللی طی یک دهه گذشته در کمپو قطعا شاهد درخشش قهرمانان ایرانی در رقابت های جهانی مختلف خواهیم بود.

مسعود جعفری رئیس فدراسیون آسیایی کمپو گفت: حضور پیش رو در رقابت های جهانی و آسیایی راه را برای موفقیت های روز افزون هموار ساخته، ایران به عنوان یکی از مدعیان جهانی این رشته شناخته شده است. در سالهای گذشته تیم های ایرانی حاضر در رویدادهای مختلف کمپو توانسته اند سکوهای قهرمانی را یکی پس از دیگری به نام ایران ثبت کند.

ناهید ایروانی رئیس اداره رفاه وزارت ورزش و جوانان گفت: در بخش بانوان در سالهای اخیر همپای مردان در کسب سکو های بین المللی موفق عمل کردیم و نشان دادیم بانوان ایران فعل خواستن را به خوبی صرف می کنند، فعالیت رسمی این رشته می تواند در بخش بانوان اثر گذار باشد.

امیر حسین رهسپار رئیس سبک کمپو گفت: برنامه خوبی در سطح بین المللی صورت پذیرفته در این رهگذر از کسب کرسی های بین المللی تا جهانی که از مهمترین عوامل توسعه و  موفقیت یک رشته است گرفته تا کسب عناوین و سکو های رقابت های مختلف در این رشته از دستاوردهای ده سال گذشته کمپو در ایران است. پیش از این سعی شده بود در تمام رویداد های بین المللی حضور پیدا کنیم. کمپو استایل های مبارزاتی مختلف دارد و یکی از این استایل ها Kempo mma می باشد که در سطح جهان به صورت حرفه ای به آن پرداخت می شود.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام /

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید