مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

“برندصاحب نام”/در شعار “حمایت”/در عمل “بفرمایید بیرون آقای قهرمان!”

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و بوکس : “برندصاحب نام”/در شعار “حمایت”/در عمل “بفرمایید بیرون آقای قهرمان!”
"برندصاحب نام"/در شعار "حمایت"/در عمل "بفرمایید بیرون آقای قهرمان!"

“برندصاحب نام”/در شعار “حمایت”/در عمل “بفرمایید بیرون آقای قهرمان!”

در منطقه اسلامشهر ظاهرآ یکی از برندهای معروف اکثر مجموعه های ورزشی دولتی را با شعار حمایت از ورزشکار، در اختیار گرفته، یکی از قهرمانان بوکس می گوید حالا جایی برای تمرین نداریم!

تهران سربلند_ علی فتحی یکی از قهرمانان راه یافته به اردوی تیم ملی بوکس گفت: یک برند معروف بعد از این که بدون قرار داد حاضر به پوشیدن پیراهن آنها نشدیم ما را از سالن ورزشی بیرون کرد!

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببیند!

تهران سربلند به زودی اخبار دقیق تری در خصوص این موضوع که مجموعه ورزشی های دولتی اسلامشهر در اجاره یک برند خاص هست یا خیر در اختیار قرار خواهد داد.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (14 دیدگاه)

  1. درود بر شما
    بوكس محبوب ترين رشته اما مغفور و بي پشتوانه
    علي فتحي قهرمان موفق اسلام شهر از دردي سخن مي گويد كه سالهاست بر بدنه ورزش كشور ماندگار و سازگار شده حضور اسپانسرها و يا حاميان مالي حتما و الزاما مي بايست با نظر كارشناسي اداره كل امور ورزش و جوانان استان تهران صورت گرفته آنهم در حيطه شرح وظائف مشخص شده اگر قرار شد مجموعه اي در جهت اهداف اجتماعي و خدمت به مردم گام بردارد حتما مي بايست با استفاده از نظرات كارشناسي و اجازه افراد صاحب نظر و مسوول در آن حوزه فعاليت نمايد نه به اختيار و امكان و به واسطه داشتن قدرت مالي لذا در شهرستان اسلام شهر كه سالها در رشته بوكس به همت و تلاش رئيس هيات توانمند خود موثر و موفق بوده شايسته نيست از گرد راه رسيده هاي غير فني با مجموعه قهرمانان و در نهايت با شكل عملكردي بسيار غير اخلاقي و خود مختارانه زحمات و تلاش اداره كل امور ورزش و جوانان تهران را مخدوش نمايند كه البته اين امر به واسطه عدم همراهي و همكاري لازم و موثر رئيس اسبق مديريت امور ورزش و جوانان شهرستان اسلام شهر و ترجيح رشته واليبال باعث در واقع از بين رفتن خانه بوكس اسلام شهر شد اميد است تا رياست محترم فدراسون بوكس كه متولي اين رشته بوده به همراه رئيس هيات بوكس استان تهران با ورود به اين مسئله مشكلات بوكس اين شهرستان قدرتمند در رشته بوكس را كه چندي پيش ميزبان مسابقات المپياد استعداد هاي پايتخت و شهرستانهاي تابعه بوده و با صرف هزينه قابل توجه و زياد كه بخشي از آن هم تا كنون پرداخت نشده حل نموده و حداقل فضاي ممكن را براي تمرين قهرمانان مطرح بوكس اسلام شهر فراهم سازد.
    باشد تا چنين شود

    1. با سلام خدمت عمو مسعودخان مصطفوی‌ قهرمان اسبق تیم‌ ملی و مربی هم اکنون تیم ملی رده های پایه بوکس‌ایران..علی فتحی بوکسور محجوب جنگنده و بااخلاق‌ به نکته ای اشاره کرد که‌ شنیدنش متاسف میکنه‌ هر ورزش دوستی رو ..باید نگاه منولیان ورزش و مسئولین رده بالا نسبت ِبه این رشته زیبا و المپیکی تغییر کنه تا شاهد شکوفایی بوکس با وجود چنین قهرمانانی‌ مثل علی فتحی و دیگر قهرمانان تشایسته و

  2. درود بر همه خوانندگان محترم چند نکته را لازم دیدم در اینجا عنوان کنم،
    اول این که این آقای علی فتحی اگر یک عنوان قهرمانی کشور دارد آن را اراه دهد.
    مجموعه بزرگ ……..بدونه چشم داشت به ورزش و بطور کاملاً رایگان به توسعه همگانی و قهرمانی رشته های ورزشی تحت حمایت کمیته المپیک کمک می کند. و برای ایجاد انگیزه بین علاقمندان به ورزش و قهرمانان ورزشی از هیچ حمایتی دریغ ننموده است ، البته همیشه افرادی هستند که از روی کم خردیی و خود بزرگ بینی سعی در کم ارزش جلوه دادن فعالیت های حامیان ورزشی را دارند ، قطعاً پشت صحبت های این ورزشکار مبتدی شخصی خود بزرگ بین است که از آنجایی که حضور مربیان فنی با عملکرد و رزومه بالا را نمی تواند ببیند و سعی. می نماید از راه های کودکانه ایشان را تخریب نماید.
    مجموعه بوکس ………. در عملکرد یک ساله خود ثابت کرده که از مربیانی با تجربه فنی و دارای علم با سابقه ورزشی بسیار قوی استفاده می نماید که توانسته اند تیم بوکس مذکور را بعنوان نایب قهرمانی استان تهران برساند و نفرات زیادی را در این یک سال به مسابقات کشوری و اردوی تیم ملی هدایت نماید . حضور بوکسورهای ……….. در انتخابی تیم ملی جوانان ، بزرگسالان المپیاد استعدادهای برتر و کسب روتبه های بسیار عالی گویای این مطلب است.
    البته این مطلب را در ابنجا عنوان نمودم که خوانندگان عزیز جهت تحقیق بیشتر در مورد ادعای این جوان فریب خورده اقدام نمایند و در مورد عملکرد ، دیدگاه ها ، و مربیان و سوابق مربیان مجموعه بوکس ………. اطلاعات صحیحی بدست بیاورید.
    ما میدانیم این جوان فریب صحببت های یک آدم ضعیف پرمدعا که سالها در بوکس حضور دارد و مانند زنبور بی عسل برای این ورزش هیچ ثمره ای نداشته و فقط جلوی رشد این ورزش را در شهرستان مذکور گرفته است می باشد. مربیانی در مجموعه بوکس ………. حضور دارند که شاگردانشان سالها در تیم ملی حضور دارند قهرمانی آسیایی و بین المللی کسب نموده اند و قهرمانان ملی مختلفی در تمام رده های سنی به تیم ملی معرفی نموده اند.
    صحبت آخر:چرا این خبر گذاری بدونه تحقیق و صرفاً صحبت های یک جوان فریب خورده اقدام به تخریب حامی بزرگ ورزش را نموده است قطعاً اگر این مجموعه اقدام قضایی نماید برای مسئولین این خبرگذاریدردسرساز خواهدشد چون اقدام به انتشار اخبار خلاف واقع نموده است.

    1. تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام :

      سلام برادر عزیر حق شکایت برای هر مجموعه ای که تحریب شده باشد محفوظ است، در راستای حفظ آبروی افراد و برند مورد نظر نامی که شما گذاشته بودید و 4 بار هم تکرار کرده بودید حذف شد.
      در ضمن این مسله در دست بررسی است و بزودی نتایج بررسی در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

    2. سلام
      بنده یکی از شاگردان
      آقای علی فتحی هستم و یکی از درجه یک ترین ودلسوزتربن مربی هایی هستن که تاکنون داشتم وشاهد قهرمانی های پی در پی ایشون بوده ام
      پس شما چگونه مربی ای هستین که خبر از قهرمان‌های شهرتون ندارید آقای محمدی
      متاسفم برای مجموعه ای که شما مربیش هستین

    3. بنده یه تن از ورزشکار های نوجوانان اسلامشهر هستم که در مجموعه ای که ازش صحبت شد زیر نظر مربی های اونجا ماها تمرین کردم تو این مدت بیشترین پس رفت سابقه تمرینیم رو شاهد بودم . روز به روز پسرفت میکردم و حتی از سوی شما و مربی های دیگه مجموعه مورد تمسخر قرار گرفتم .بعد از آشنا شدن و تمرین زیر نظر آقای فتحی که از نوابغ بوکس اسلامشهر به حساب میان بعد از گذشت سه ماه تونستم به اردوی تیم ملی نو جوانان راه پیدا کنم .
      آقای محمدی فکر نمیکنم کسی شما رو تو رشته بوکس به رسمیت بشناسه ولی تو رشته های دیگه شاید .

    4. با سلام
      عرض ادب احترام
      من خودم یکی از ورزشکاران این مرز و بوم هستم که به صورت حرفه ای ورزش بوکس را دنبال میکنم .
      طی مطالعه بیانات شما ، شما علی فتحی رو یک بوکسور مبتدی خطاب کرده بودید که اصلا به این صورت نیست من به خودی خود بوکس کردن آقای علی فتحی رو دیدم که یکی از فنی ترین و حرفه ای ترین بوکسور های ایران در حال حاضر هستن که در چند روز پیش بازی خوبی در مقابل حریف کشور ترکیه نشان دادن و ایشون دارای عنوان های کشوری و استانی هستن و در حال حاضر یکی از بوکسور های فنی سنگین وزن هست و من واقعا متاسفم برای کشورم که به این ورزش کار زحمت کش کم لطفی و بی احترامی میشه و در آخر آرزو میکنم که ورزش حرفه ای کشورم دست افراد کار بلد،با علم ، دلسوز و شایسته قرار بگیرد .
      برقرار و مستدام باشید .

  3. با سلام.
    عرض ادب و احترام و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربیعین شهادت سید و سالار شهیدان(ع)
    خسته نباشید به متولیان زحمتکش سایت وزین تهران سربلند که زحمت دیده شدن زحمتکشان ورزش شده اند هر چند که در برخی موارد مورد بی مهری و بی انصافی قرار می گیرند.
    متاسفانه صحبت های فرزند نیک اسلامشهری علی فتحی، قهرمان ارزنده بوکس، موجب ناراحتی پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران گردید. ایشان یک قهرمان خودساخته و پرتلاشی است که توسط جناب آقای محمد رحمان وند مربی زحمتکش اسلامشهری به بوکس معرفی و با توجه به وجود خانه بوکس در اسلامشهر و جهت آماده سازی مدتها نزد بنده هم تشریف آورده و تمرین می نمودند و بی شک یکی از افتخار آفرینان بوکس اسلامشهر در یک دهه اخیر بوده اند.
    جناب آقای محمدی، ای کاش خودتان را کامل معرفی می نمودید و می فرمودید چند سال سن دارید (تا ببینیم سن شما به تاریخچه بوکس اسلامشهر می رسد یا خیر)، در بوکس کجاها تمرین نموده و برای کدام مناطق حایز رتبه و جایگاه شده اید؟ تا بهتر، حرف های شما را خانواده محجور و زحمتکش بوکس متوجه شوند.
    در هر صورت گویا شما حرف های این قهرمان را به خود نسبت داده اید و می گویید ایشان؛
    “فریب صحبت های یک آدم ضعیف پرمدعا که سالها در بوکس حضور دارد و مانند زنبور بی عسل برای این ورزش هیچ ثمره ای نداشته و فقط جلوی رشد این ورزش را در شهرستان مذکور گرفته است می باشد”
    خوب شما یک دروغ بزرگ را اینجا گفته اید؛ علی فتحی بیش از 10 سال است که بوکس تمرین می کند و در تمام سطوح رده های این ورزش صاحب عناوین قهرمانی گردیده و یکی از بهترین بوکسورهای توابع تا کنون بوده اند؛ از طرفی چند دوره در مسابقات قهرمانی کشور حایز رتبه و اخیراً هم نایب قهرمان کشور و مدعو به تیم ملی شده اند همچنین در سنگین وزن جناب آقای مسلم فتح الهی قهرمان با اخلاق و زحمتکش که ساخته و پرداخته مربی ارزشمند جناب آقای گودرزی می باشند و در چند رشته ورزشی حایز رتبه قهرمانی می باشند.
    با عنایت به فرمایش شما جای تاسف است در خصوص رشته ای صحبت می نمایید که تازه در آن ورود نموده و در خصوص قهرمانان آن نظریات بچه گانه و سخیف بیان می نمایید. (حرف های شما به این قهرمان و متولیان بوکس شهرستان، بنده)، نوعی جسارت، توهین و بی ادبی است که این بیانگر آن است آقایان متولیان فدراسیون بوکس و هیأت بوکس تهران می بایست در خصوص قوانین و برگزاری کلاس های مربی گری و … بازنگری انجام دهند تا حداقل افرادی در بوکس حایز درجه مربیگری شوند که قهرمانان آن را بشناسند!!!)
    مورد بعد حرف های شما جسارت به جایگاه هیأت بوکس اسلامشهر و شخص بنده است که این مورد هم از فردی چون شما، که ناآگاهانه در خصوص قهرمانان و گذشته بوکس و مسائل آن نظر می دهید، بعید نبود! زیرا، شما نمی دانید که بوکس اسلامشهر سالها عنوان دار توابع تهران بوده آن هم بدون حمایت از طرف موسسه یا شرکتی با مدیریت بنده که اینجا نیازی نمی بینم خودم را به شما معرفی نمایم!!!
    وقتی قهرمانان حال ما را نمی شناسید احتمالاً در مورد جایگاه بنده هم مورد اشتباه و لکنت می شوید و مجدداً، شاید مرتکب بیانات کذب شوید! لذا، بهتر است از افرادی که در ورزش اسلامشهر بوده اند که شماها زیر نظر آنها هستید بپرسید تا به شما اطلاعات درست ارایه بدهند که چند بار جام قهرمانی بوکس را از طرف بنده هدیه گرفته و در اتاق خود گذاشته اند!
    الحمدا…، بنده دامدار، پرورش دهنده زنبور و کشاورز نبوده ام (شاید لیاقت داشتن این حرفه پیغمبری و درآمدزا نبوده ام) اما، در مکتبی که درس خوانده و پرورش یافته و یاد گرفته ام که باید سفره دار و مردم دار باشم و در همین راستا، سالها در بوکس زحمت کشیده و قهرمان، مربی و مسئول بوده ام آن هم با هزینه های شخصی و در این مدت هم خیلی ها را از جمله کسانی که شما سنگ آنها و یا شاید خود شما را (اگر همان شخصی که فکر می کنم باشید) حمایت نموده و حتی زحمت کشیده و برنامه تقدیم نموده ام که متاسفانه، در ازای زحمات و حمایت های بنده و دبیر هیأت بوکس اسلامشهر جناب آقای قاسمی (در یک سال گذشته از آن تیم) جواب محبت ما را اینگونه پاسخ می دهید!!!!
    رتبه دومی در المپیاد، یا حمایت از یک قهرمان ملی که ساخته و پرورده مربیانی هستند که چند دهه قبل نزد من بوکس یاد گرفته اند، و یا برگزاری مسابقه با حمایت افراد متمول و … که همه چیز را برای افراد زیر مجموعه و مستخدمین نشان فراهم آورده اند هنر بزرگی نیست.
    بیانات شما در مورد بوکس شهرستان سخیف و ناآگاهانه است و بهتر است آن حصاری که همیشه ورد کلامتان است را از دور خود باز کنید تا دچار مشکلات دیگری نشوید و چقدر خوب بود که قبل از هر آموزشی( چه در خانواده، در مدرسه و تمامی مکتب های آموزشی) نمک شناسی را تدریس می نمودند تا از این طریق شاهد درست شدن خیلی چیزها باشیم.
    مطلب آخر،
    هیچ جای دنیا با یک قهرمان و افتخار آفرین اینگونه برخورد نمی نمایند و بهتر است دلایل بهتری را در خصوص رفتارها و برخوردها بیان می نمودید. لذا، امیدوارم با عرایض بنده، قهرمانان شهر اسلامشهر را بهتر بشناسید تا دچار عواقب تهمت و افتراء نشوید زیرا، در خصوص چگونگی احوالات شما یا شماها و عملکردتتان بهترین منابع پاسخگویی در خصوص موارد ادعای تان فدراسیون بوکس و هیأت تهران می باشد و حتماً در خصوص تهدیدات تان پیگیری فرمایید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

  4. بادرود فراوان
    بنده پدر ۲نفر از ورزشکاران رشته بوکس در اسلامشهر هستم
    واز کم و کیف رشته بوکس در این شهرستان اطلاع دارم با وجود صرف هزینه هاو حمایت‌های زیاد وتخصیص دادن مجموعه های ورزشی برای استفاده ورزشکاران به صورت رایگان از طرف شرکت بزرگ ……
    برای ورزش شهرستان
    اسلامشهر ولی متاسفانه در انتخاب مربی برای بوکس در این مجموعه ورزشی دقت لازم را به عمل نیاورده اند
    چون از نزدیک شاهد عملکرد ضعیف این مربیان بوده ام
    پسرهای بنده چند ماهی در این مجموعه حضور داشتن
    ولی متاسفانه بجای پیشرفت روز به روز در حال پسرفت بودن
    تا اینکه به لطف یکی از دوستان با جناب آقای علی فتحی آشنا شدیم
    که بحق فردی لایق وزحمت کش ومربی و ورزشکار درجه یکی هستن به گونه ای که در این چند ماه که زیر نظر ایشون تمرین می‌کنند
    بسیار عملکرد فنی وتکنیکیشون پیشرفت چشمگیری داشته

    در جواب صحبت‌های آقای اسدالله محمدی که از آقای علی فتحی به عنوان یک ورزشکار مبتدی نام برده بودن
    باید ذکر کنم که بنده با حساسیت زیاد و اطلاع از رزومه ورزشی این قهرمان ارزنده شهرستان اسلامشهر
    اجازه به فرزندان خودم را دادم تا زیر نظر فردی لایق و مودب وتحصیل کرده با رزومه خوب ورزشی
    باشن
    وشاهد قهرمانی ها ومدال آوری ها این جوان قهرمان خوب اسلامشهر هستم
    و واقعا با سن کم دانش فنی زیادی دارن

    امیدوارم مدیران شرکت ……. با حساسیت بیشتری
    در انتخاب مربی برای رشته های ورزشی اقدام نمایند تا بتونن نتیجه خوبی از زحماتی که برای شهرستان اسلامشهر میکشن داشته باشن

  5. با سلام و عرض ادب سامان سپهری هستم
    بنده آقای علی فتحی رو میشناسم ایشون یکی از نوابغ و قهرمانان بوکس هستند و تجربه زیادی در این رشته دارند بنده در این چند ماه اخیر با ایشون تمرین میکنم و تمرین های علی آقا طبق نظم است خود بنده چند سال زیر نظر یکی از مربیان اسلامشهر تمرین میکردم اما به نتیجه ای نرسیدم اما آقای فتحی باعث شد طی چند ماه با پیشرفتی که داشتم توانستم قهرمان استان شوم، کسانی که ادعا دارند و از و از ورزش بوکس سر در نمی آورند لطفا اظهار نظر نکنند حتی میتوانند بیایند و تماشا کنند من خودم شاهد تمرین پی در پی این اقا هستم با هم دیگر تمرین میکنیم و بنده به ایشون ارادت خاصی دارم ایشون ایشون با سن کم توانستنند خیلی از نام داران بوکس را ناکوت کنند پس حرفی باقی نمی ماند

  6. من رحمتی هستم اقای فتحی رو کاملا از نزدیک میشناسم ایشون از سن ۱۰ سالگی وارد رشته بوکس شدن ودارای مقام های برتر کشور عزیزمون هستن.لطفا دوستان عزیز از روعقده ای که دارید و به گرد پای ایشون هم نمیرسید بدون اطلاعات تشریف نیارید کامنت های منفی درمورد این ورزشکار عزیز بگذارید.شما با این کار به جامعه ورزش بوکس کشور ایران بی احترامی میکنید.درصورتی که این ورزشکار عزیز بدون هیچ توقعی در راه ورزش ایران دارن سالیان سال خدمت میکنن

  7. باسلام من دولت ابادی هستم فرزندان من تحت نظر قهرمان عزیزمون اقای علی فتحی در رشته بوکس آموزش میبینن و پیشرفت فوق العاده ای داشتن تا به امروز من با رزمه ای که از ایشون مطالعه کردم اجازه دادم فرزندانم شاگردان ایشون باشن و خداروشکر کاملا راضی هستم ایشون هم با تجربه هم با سواد هستن امیدوارم مجموعه های بزرگ هم از چنین مربی های مثل اقای فتحی استفاده کنن که هم نامشون نیک بمونه وهم اعتبار باشه براشون

  8. بهزاد قاسمي دبير هيات بوكس اسلامشهر :

    آقا/خانم محمدی شما می گویید ایشان؛
    “فریب صحبت های یک آدم ضعیف پرمدعا که سالها در بوکس حضور دارد و مانند زنبور بی عسل برای این ورزش هیچ ثمره ای نداشته و فقط جلوی رشد این ورزش را در شهرستان مذکور گرفته است می باشد”
    اگر منظورتان استاد گرانقدر اصغر کریمی می باشد، جهت اطلاع سرکارعالی، ایشان شناسنامه بوکس و پدر این رشته در اسلامشهر می باشند و از 13 سالگی در این ورزش بوده اند؛ افتخاراتش هم که در اینجا بدلیل کثرت قابل بیان نیست.
    ایشان 4 دهه در بوکس بوده اند که در رشته خود صاحب نظر، تئوریسین، مربی و مسئول بوده اند و با اصرار خانواده بوکس اسلامشهر و بر خلاف میلی باطنی شان مسئولیت و زحمت هیأت را قبول نمودند. جای سوال است شما چند وقت در بوکس بوده و در این رشته چه عناوینی دارید!؟ این خارج از ادب و شخصیت است، که از عسل دیگران برای زخم های خود استفاده کنید. شما با ادعایی که دارید باعث تعجب  است که هنوز احترام به پیشکسوت را بلد نیستید!

    سرکار محمدی؛ چقدر زیبا بود، حالا که سخنگوی … شده اید، حداقل ادبیات تان را هم تغییر می دادید و به شعور مخاطبان احترام می گذاشتید.

    باعث تاسف است، ما که نمی دانیم شما از کجا و از چه کسی دفاع می کنید! اما خیلی زشت است، هنوز دو یا سه سال نمی باشد که به این رشته ورود نموده اید و در مورد شخصی که زندگی، علم، دانش و تجربه اش را به همراه هزینه های مالی شخصی برای بوکس اسلامشهر صرف نموده اند، اینگونه صحبت می کنید! تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد.

    علی فتحی بچه زحمتکش و سینه سوخته ای است که مربیان اسلامشهری برایش با جان و دل مایه گذاشته اند و سالها افتخار اسلامشهر بوده اند. شرم آور است که از نان اسلامشهر بخوری و برای شهرهای دیگر افتخار بیاوری! و شرم آورتر اینکه به یک مجموعه و بزرگ یک جامعه ورزشی که سواد، علم و تجربه اش در این ورزش به اندازه سن و سالت باشد جسارت نمایی و نظر کارشناسی بدهی!!! ادبیات هر سخنی، نشان می دهد که طرف کجای کار ایستاده!!!!!

    حیف!! من مانده ام حامی اینها، با چه معیار و اندازه ای، اینهارو حمایت می کنه!!!!

    تبریک به متولیان ورزش اسلامشهر!!!!
    با این اسپانسر جذب کردنشان. اسطوره های رشته های کشتی، بوکس و … اسلامشهر را خانه نشین نموده اند بعد ادعای عسل آوری می کنند!!!!! عسل!!!!

    وقتی کيلويی مدرک بگیری و توهم داشته باشی، می شود اینگونه حرف بی جا زدن!!!
    حداقل، یک کم عذرخواهی می کردی تا اینقدر خار نشوی
    جامعه بوکس توابع و تهران می دانند که هیات بوکس اسلامشهر چه خدماتی برای بوکس و شما انجام داده اند.
    جناب استاد کریمی از شما خیلی دفاع نموده اند و حرفهای شما یک فرافکنی است که بدون شناخت بیان شده و امیدوارم طرز فکرتان را تصحیح بفرمایید.
    یکی از مشکلات جامعه بوکس عدم برخورد با افرادی است که از این رشته سردرنمی آورند اما ادعای توهم آمیز دارند و به جای احترام به بزرگان بوکس ادعای خودشاخ پنداری دارند!
    به جای عذر خواهی به دلیل توهین، تحقیر و جسارت به قهرمانان یک شهر، اینگونه بیانات و جسارت به بزرگان بوکس آنهم بدون داشتن اطلاعات و دانش، بیانگر شخصیت حقیر گوینده است که امیدواریم در آینده ای نه چندان دور خیلی چیزها مشخص شود.
    همه اهالی بوکس اسلامشهر وامدار بزرگمرد با دانش، تحصیلکرده و پهلوان این ورزش جناب استاد کریمی هستند که ذهن های بیمار به دلیل حقارت اینگونه به ایشان مواردی را منتسب می کنند که خودشان آنقدر در رشته ورزشی اصلی شان آبادانی صورت داده اند که فقط مانده بود بوکس!!!!
    چشم اهالی بوکس روشن
    در ضمن جهت آگاهی ذهن های بیمار، سالها است که به دلیل تبعیضات روا شده به بوکس که همه بزرگان هیات بوکس استان تهران از آن مطلع هستند استاد کریمی می خواستند از هیات کنار بروند (روسای اداره ورزش هم که آخرین آن حتی برای بزرگ نشان دادن شماها به طور کل فعالیت ایشان را تعطیل نموده) اما، خانواده متحد و دوست بوکس اسلامشهر با همدلی و یک زبانی مانع آن شده اند و لذا بهتر است شماها که مهمان ناخوانده ای هستید حرمت خودتان را بیشتر نگه دارید تا خدای ناکرده جسارتی نبینید.

  9. با سلام.
    آقا محمدی بنده رضا کریمی هم دانشگاهی شما و قهرمان چندین دوره نوجوانان، جوانان و مدعو به تیم ملی جوانان هستم.
    حرفهای پر درد علی فتحی بچه محل و قهرمان خوب اسلامشهر را شنیدیم و رفتارهای نوکیسه ها با این قهرمانان خجالت آور است.
    من که به عشق و محبت سالاری همچون اصغر کریمی بوکسور شدم و با محبت های پدرانه ایشان نه تنها برای من بلکه برای همه بچه های بوکس اسلامشهر و مربیان و داوران این شهر، اکنون اسلامشهر حرفی برای گفتن در بوکس دارد.
    چند وقت پیش با توجه به تبلیغات تمرین رایگانی که داده بودید و بعد از مشورت با جناب استاد اصغر کریمی، به مجموعه شما آمدم و در حین تمرین شما به بنده فرمودید: اگر می خواهی پیشرفت کنی مربی ات را عوض کن و در اینجا رشد خواهی کرد و …!
    وقتی با استاد کریمی موضوع پیشنهادی شما را گفتم ایشان فرمودند حرفهای شما مهم نیست و مهم مجموعه است که این همه هزینه می کند برای ورزش اسلامشهر، و نه تنها من بلکه خیلی از بچه ها را ترغیب  نمود به مجموعه شما بیاییم.
    واقعا شرم آور است دیدگاه مربیان پر مدعا و مربیان دلسوز!
    بنده نزدیکترین بوکسور به استاد کریمی هستم و ایشان با بنده نسبتی ندارند اما دید و نگاه امثال اصغر کریمی ها که زندگی شان را وقف بوکس نموده اند کجا دیدگاه و نظرات و حرفهای شما کجا!!!!
    چیزی که ما از کلام شما فهمیدیم حاصل دسترنج دیگران یا بهتر بگویم عسل دیگران را خوردن است.
    عشق و حال اصغر کریمی و زحمتکشان دلسوز این ورزش، عسل خالص و ناب است که امثال شما تازه واردها حالا حالاها مانده تا بفهمید در خصوص چه الماس یا الماس هایی حرف می زنید و اطمینان داشته باشید که جامعه اصلی بوکس سره را از ناسره تشخیص می دهند.
    ضمنا، ما قهرمانان اسلامشهری نیازی به تجربیات متولیان آن مجموعه که در بوکس محلی از اعراب ندارند، نداریم و ای کاش مسئولین آن مجموعه کسانی را بکار می گرفتند که حداقل احترام به جایگاهها را بدانند.
    امیدوارم علی فتحی با کسب افتخار در بالاترین میادین بین المللی جواب بی مهری ها را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید