تهران سربلند، نخستین تمرین تیم ملی ووشو ساندا پسران و دختران کشورمان جهت برگزاری اردوی مشترک و شرکت در رقابتهای ساندا کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، صبح امروز به وقت محلی در سالن Anlu Sports Center به صورت مشترک با سایر کشورهای شرکتکننده در رقابتها برگزار شد. بر اساس برنامه مسابقات، فردا ملیپوشان در وزنکشی شرکت کرده و تمرین نیز خواهند داشت. نشست فنی مسابقات نیز فردا برگزار خواهد شد تا همه مهیای آغاز رسمی مبارزات در هفته آینده باشند.
انتهای پیام/
