مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بوکس البرز آغازی دوباره و فصلی نو

صفحه اصلی > بوکس : بوکس البرز آغازی دوباره و فصلی نو

بوکس البرز آغازی دوباره و فصلی نو

نادر نادری زاده رئیس هیات بوکس استان البرز شد.

تهران سربلند _ نادر نادری زاده رئیس هیات بوکس استان البرز شد.
قهرمانی با سابقه و پیشینه سالیان در فدراسیون بوکس که ارتباط بسیار نزدیکی هم با رئیس فدراسیون بوکس داشته بوکس استان البرز چشم امید به همدلی و یک پارچگی و مودت  در جهت تحول و دگر گونی با حضور نادری زاده دارد.
این مجمع با حضور حسینی رئیس فدراسیون بوکس، فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، عزیزی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل، امینی سرپرست هیئت و اعضای مجمع بوکس استان انجام گرفت.در این مجمع، نادر نادری زاده تک کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بود که پیش از آغاز رأی گیری به مدت 10 دقیقه به معرفی و ارائه برنامه های مدنظر خود پرداخت.
در ادامه و با انجام فرایند انتخابات، نادری زاده با کسب 17 رأی از مجموع 18 آرای مأخوذه برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت بوکس استان البرز انتخاب و معرفی شد. همچنین با رأی مجمع؛ احمدرضا معتمدی به عنوان نایب رئیس، ابوالفضل قیم پور به عنوان خزانه دار و علی قاسم پور، علیرضا کارگر و حامد صادقیان به عنوان اعضای هیأت رئیسه بوکس استان انتخاب شدند.

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. سلام اولا تبریک عرص میکنم برای هئیت البرز دوما ایشان کجا تیم ملی بودن و اصلا ملی پوش نبودن ولی ارزوی موفقیت میکنم چون هیچ قهرمان کرج یا پیشکسوت کرجی دور ایشان نیستن و فقط دوستان خود را دور خود جمع کرده

دیدگاهتان را بنویسید