مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بوکس ایران بیش از هر موضوعی نیازمند روشهای تمرینی نوین و تکنیکال

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و بوکس : بوکس ایران بیش از هر موضوعی نیازمند روشهای تمرینی نوین و تکنیکال

بوکس ایران بیش از هر موضوعی نیازمند روشهای تمرینی نوین و تکنیکال

بوستر آریستیو لمباردی و تایلند فرصتی که پس از ناکامی و شکست سنگین هانژو نباید ازدست برود . قهرمانان بوکس ایران بیش از هر موضوعی نیازمند روشهای تمرینی نوین و تکنیکال می باشند.

تهران سربلند _   دو مرحله رقابت گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس به میزبانی لمباردی ایتالیا و بانکوک تایلند . تیم ملی بوکس ایران پس از مسابقات هانژو چین در شهر لمباردی ایتالیا
که مرحله دیگری از رقابتهای انتخابی  المپیک با حضور ۶۳۲ بوکسور از ۱۱۲ کشور جهان در حال می باشد طی روزهای ۱۰ الی ۲۲ اسفند  با ۶ بوکسور به این مسابقات اعزام گردیده که ملی پوشان در پیکار نخست خود با شکست حریفانی از ونزوئلا – هند – فلسطین -اتیوپی و بریتانیا در اوزان۵۷- ۶۳/۵- ۷۱-۸۰ کیلو گرم به مرحله بعد راه این پیکارها راه یافتند .
شایان ذکر است در هر وزن این مسابقات، چهار نفر راه‌یافته به نیمه‌نهایی‌ به جواز حضور در رویداد المپیک دست خواهند یافت که در مجموع ۲۸ سهمیه در ایتالیا توزیع خواهد شد.
و مرحله دوم و پایانی رقابتهای  گزینشی المپیک در سطح جهان نیز ۳ الی ۱۴ خردادماه سال ۱۴۰۳ در شهر بانکوک تایلند انجام خواهد رسید . هنوز تعداد سهمیه‌های دقیق در این رقابتها  اعلام نشده اما در نهایت ۲۵ الی ۲۸ سهمیه دیگر المپیک پاریس در بانکوک اخذ خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید