مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بوکس/طلوع ستاره ای دیگر نیکو علی نوه کاسیوس مارسلوس کلی

صفحه اصلی > بوکس : بوکس/طلوع ستاره ای دیگر نیکو علی نوه کاسیوس مارسلوس کلی
بوکس

بوکس/طلوع ستاره ای دیگر نیکو علی نوه کاسیوس مارسلوس کلی

کاسیوس مارسلوس کلی ستاره و قهرمان سنگین وزن بوکس حرفه ای جهان محمدعلی کلی آماده انتقام و جبران تنها شکست دوران حرفه‌ای خود می باشد.

تهران سربلند _ نیکو علی نوه کاسیوس مارسلوس کلی ستاره و قهرمان سنگین وزن بوکس حرفه ای جهان محمدعلی کلی آماده انتقام و جبران تنها شکست دوران حرفه‌ای خود می باشد.
نیکو والش علی بوکسور ۲۳ ساله حرفه‌ای تنها یک شکست را در کارنامه خود دارد. او سال گذشته برابر سونا آکاله در دیداری نزدیک و با رای مشکوک داوران شکست خورد او حالا آماده انتقام است.
نیکو علی پس از آن شکست در ۲ مسابقه دیگر با اقتدار پیروز شده و حالا می‌خواهد عنوان قهرمانی دسته فوق سبک وزن WBO را از آن خود کند.
همه منتظر هستند تا نیکو والش علی همچون پدر بزرگش که شکست مقابل جو فریزر را جبران کرد، بتواند این مهم را برابر آکاله تکرار کند.
نیکو در این خصوص اظهار داشته که من به پدربزرگم به‌عنوان قهرمان زندگی‌ام نگاه می کنم، اما به خودم نیز نگاه خواهم کرد. می‌دانم در مبارزه دوباره مقابل آکاله چه کاری انجام دهم و مشتاقانه منتظر آن هستم.
نوه محمدعلی کلی آماده انتقام
وی گفت: زیاد انتقام‌جو نیستم و احساس می کنم که رستگاری کلمه مناسب‌تری برای این مبارزه است. هیچ مشکلی با آکاله ندارم. او نیازی نداشت به مبارزه دوباره بنابراین من برای او و تیمش احترام قائل هستم.
دو نفر از سه داور مسابقه پیشین را ۵۸-۵۶ به نفع آکاله اعلام کردند و رای دیگر داور هم ۵۷-۵۷ بود، اما نیکو علی معتقد بود که او برنده است.
اکنون همه در انتظار اعلام رسمی سازمان WBO برای زمان دقیق برگزاری این مبارزه بزرگ هستند

انتهای پیام/

خبرنگار مسعود مصطفوی

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید