مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بوکس/مصطفوی: همدان شایستگی میزبانی داشت؟/تهران سربریده شد!

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : بوکس/مصطفوی: همدان شایستگی میزبانی داشت؟/تهران سربریده شد!
بوکس/مصطفوی: همدان شایستگی میزبانی داشت؟/تهران سربریده شد!

بوکس/مصطفوی: همدان شایستگی میزبانی داشت؟/تهران سربریده شد!

مسعود مصطفوی مربی تیم تهران ضمن گلایه از میهمان نوازی میزبان در رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان بوکس گفت: همدان میزبانی که استطاعت میهمان نوازی را نداشت، تهران با ۶ فینالیست و تب بالای ۳۹درجه ورزشکاران خود در رقابتهای بوکس قهرمانی نوجوانان ایران سر بریده شد.

تهران سربلند _ مسعود مصطفوی مربی تیم تهران ضمن گلایه از میهمان نوازی میزبان در رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان بوکس گفت: همدان میزبانی که استطاعت میهمان نوازی را نداشت، تهران با ۶ فینالیست و تب بالای ۳۹درجه ورزشکاران خود در رقابتهای بوکس قهرمانی نوجوانان ایران سر بریده شده تا نقره ای بماند و میزبانی که به لطف سپیده پوشان قسم خورده امر قضاوت و اعمال نفوذی آشکار نیز دیگر دستان پنهان این دوره از رقابتها توانست جامی که به او تعلق نداشت را در خانه نگاه دارد.
و اما  حاشیه
قطع شدن سیستم کامپیوتر لایز داوری جهت ارائه رای پس از اتمام هر راند و انجام قضاوت دستی بر روی برگه که سالهاست به دلایل فنی مردود اعلام شده و موضوع سوال برانگیز دیگر موارد و نتایج فینال خصوص در مورد ۶ فینالیست تیم بوکس نوجوانان تهران با آرا ۵-۰ در هر راند به نفع حریف در هر شش مسابقه خاتمه یافت که واقعا سوال بی پاسخی بود.
نیز پس از ورود تیم بوکس نوجوانان پایتخت به ملایر شهرستان محل برگزاری این دوره از رقابتها همچنین توقف بی دلیل چندین ساعته در ترمینال مسافربری ملایر تیم به محل اسکان خود در آپارتمانی نچندان موجه هدایت گردید.

وضعیت بسیار بسیار نامساعد استقرار همراه بود فضای سرد محیطی و تغذیه ای به شدت بدکه دلیل مبتلا شدن اکثر ورزشکاران و مربیان به بیماری ویروسی گردید این در حالی است که تا روز فینال قهرمان تهران با بدنی ضعیف و بیمار اما با همه غیرت و موجودیت خود تلاش نموده تا پای فینال این مسابقات حضوری پر رنگ داشته باشند.

در ادامه چگونگی این حضور موارد و مشکلات موجود که مطالبه به حق هر تیم ورزشی می باشد با رئیس هیات بوکس استان همدان مطرح و گفتگو شد که در اوج ناباوری ایشان در پاسخی کاملا غیر حرفه ای عذر تیم تهران را خواسته و اعلام به ترک تیم و بازگشت آن را با عملکرد خود در دستور کار هیات بوکس استان همدان قرار دادند.

این پیکارها با حضور ۲۳۰ بوکسور از استان‌های مختلف و در سالن ۳۰۰۰ نفری الغدیر ملایر برگزار شد و در نهایت تیم استان همدان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام را در خانه نگه داشت.
لرستان با ۳ مدال طلا و ۲۶ امتیاز، نایب قهرمان شد و تهران با ۶ مدال نقره و ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
همچنین آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید.

کاپ قدرت نیز به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید