مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بوکس/ASBC رونمایی کرد

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : بوکس/ASBC رونمایی کرد
بوکس/ASBC رونمایی کرد

بوکس/ASBC رونمایی کرد

ازلوگوی رسمی مسابقات آتی بوکس قهرمانی نوجوانان، دانش‌آموزان و دانش آموزان آسیایی ASBC رونمائی شد.

تهران سربلند _ لوگوی مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان، دانش‌آموزان و دانش‌آموزان آسیایی ASBC در روزهای گذشته پس از طرح طراحی مسابقات آتی توسط مدیریت کنفدراسیون بوکس آسیا مشخص شد.

یک عقاب با دستکش بوکس در لوگوی رسمی مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان، دانش‌آموزان و دانش‌آموزان آسیایی ASBC معرفی شده است.  رنگ های لوگوی مسابقات قهرمانی عمدتا سیاه و سفید است و نماد فرهنگ منطقه است.
ثبت نام برای مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان، دانش‌آموزان و دانش‌آموزان آسیایی ASBC از ۴ ژوئیه باز است و فدراسیون‌های ملی می‌توانند بوکسورهای خود را تا ۱ آگوست ثبت نام کنند. فرآیند ثبت‌نام برای تمام فدراسیون‌های ملی وابسته به آسیا در دسترس است.
مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان، دانش‌آموزان و دانش‌آموزان آسیایی ASBC بین ۲۷ اوت تا ۱۰ سپتامبر در العین، امارات متحده عربی برگزار می‌شود. العین یک واحه داخلی و باغ شهر در امارات است در نزدیکی مرز شرقی با عمان و  750000 نفر جمعیت دارد.
این اولین باری است که مدیریت ASBC گروه سنی دانش‌آموزان و دختران مدرسه‌ای را با نوجوانان در مسابقات قهرمانی بوکس آسیا ترکیب کرد.  دختران مدرسه ای تاریخ خواهند ساخت، برای آنها این اولین نسخه تاریخ خواهد بود، اما بسیاری از آنها تجربه ای از رویدادهای سطح ملی دارند.
بوکسورهای متولد ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ می توانند در رده سنی نوجوانان در العین امارات شرکت کنند.  بوکسورهایی که در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ متولد شده اند، واجد شرایط شرکت در مسابقات دانش آموزان پسر و دختر دانش آموز خواهند بود.
بوکسورهای نوجوان می توانند در اوزان ۴۶ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۰ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، 54 کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۰ کیلوگرم، ۶۳ کیلوگرم، ۶۶ کیلوگرم، ۷۰ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۰ کیلوگرم و ۸۰+ کیلوگرم به رقابت بپردازند.  رده‌های دانش‌آموزان و پسران مدرسه‌ای در هر دو جنس عبارتند از: ۳۳ کیلوگرم، ۳۵ کیلوگرم، ۳۷ کیلوگرم، ۴۰ کیلوگرم، ۴۳کیلوگرم، ۴۶کیلوگرم، ۴۹ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۵ کیلوگرم، ۵۸ کیلوگرم، ۶۱ کیلوگرم، ۶۴ کیلوگرم، ۶۷ کیلوگرم، و ۷۰+ کیلوگرم می باشد.

 

انتهای پیام/
خبر نگار: مسعود مصطفوی

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید