مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

تهران، فاتح پیکارهای قهرمانی کشور مردان کوبودو کاراته

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : تهران، فاتح پیکارهای قهرمانی کشور مردان کوبودو کاراته
تهران، فاتح پیکارهای قهرمانی کشور مردان کوبودو کاراته

تهران، فاتح پیکارهای قهرمانی کشور مردان کوبودو کاراته

دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کوبودو کاراته در بخش مردان با قهرمانی تیم میزبان به کار خود پایان داد.

تهران سربلند _ مسابقات روز جمعه ۲۱ مهر ماه به میزبانی سالن ورزشی شهید معتمدی (کارگران) تهران برگزار شد و طی آن ۲۶۰ کاراته کا از استانهای تهران، سمنان، سیستان و بلوچستان، البرز، اصفهان، بوشهر، گلستان، گیلان،  مازندران،  آذربایجان شرقی و همچنین شهرستان پردیس در قسمتهای کاتا، کومیته و کاتای کوبودو با یکدیگر  به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات، تیم تهران با کسب بیشترین مدال عنوان نخست قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های سمنان و مازندران به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

همچنین کاپ اخلاق این دوره از رقابتها نیز به تیم سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.

گفتنی است مسئولیت داوری و نظارت بر نحوه قضاوت مسابقات، برعهده سیروس یزدانی داور جهانی و رییس کمیته داوران کوبودو کاراته بود‌.

لازم به ذکر است در مراسم اهداء مدالها، از سوی علی پرتوی نژاد مدیرعامل کلینیک پزشکی آسو به عنوان حامی رقابتها، کارت های هدیه یک میلیون،  ۷۰۰ هزار و همچنین۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به نفرات اول تا سوم اهداء شد.

از نکات قابل ذکر مسابقات نیز می توان به رقابت بخش پیشکسوتان اشاره کرد که با حضور اساتید مطرحی چون امیرحسین البرز انجام  گرفت. همچنین در کومیته بزرگسالان مسابقات امیر شایگان فر و مجید اکبرزاده از جذابیت بسیاری برخوردار بود‌.

در این مسابقات میهمانان ویژه ای هم حضور داشتند که از بین آنها می توان به محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته و همچنین غلامرضا ترابیان، شهزاد کیانی، حلاج زاده مدیر عامل مرکز خدمات ایرانیان خارج از کشور، سعید رستخیز، بهزاد امنی، مرتضی ظفری، احسان اشتری، محمدرضا مجمع رئیس دانشگاه علمی کاربردی افق، پوریا طاهرخانی، یدالله دودانگه، مجید تقوایی و حبیب ا… بارانی اشاره کرد.

در پایان رقابتها، عبدالرضا عرفانی رییس سبک کوبودو کاراته ضمن تمجید از حمایتهای فدراسیون کاراته، از تلاشهای کادر برگزاری در بخشهای آقایان و بانوان، اعضاء هیات رییسه، نمایندگان، مربیان، داوران و ورزشکاران شرکت کننده در جهت برپایی هرچه بهتر این رویداد تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید