مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

حبیبه نوری نائب رئیس بانوان سبک مبارزان کشور

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : حبیبه نوری نائب رئیس بانوان سبک مبارزان کشور
حبیبه نوری نائب رئیس بانوان سبک مبارزان کشور

حبیبه نوری نائب رئیس بانوان سبک مبارزان کشور

حدود چهل سال است که در استان آذربایجان شرقی فعالیت ورزشی دارم، خوشحالم که امروز بسیاری از شاگردانم نمایندگی سبک های ورزش های رزمی را به عهده دارند.

تهران سربلند_حبیبه نوری نائب رئیس سبک مبارزان کشور و از ورزشکاران پیشکسوت استان آذربایجان شرقی از فعالیت های خود طی سال های گذشته تا به امروز گفت: از هفت سالگی ورزش های رزمی را همراه با کونگ فو و رزم آوران شروع کردم, از ۱۷سالگی نیز رشته ی ووشو را با استاد حسن علیزاده آغاز کردم ،سپس تای بو سوپر کیک بوکسینگ را کار کردم و مربیگری تمام این رشته ها را دارم.

وی افزود: به مدت ۱۲ سال مسئول دفاع شخصی و ورزش های رزمی سپاه شورای استان آذربایجان شرقی بودم، ۱۶سال نائب رئیس اسبق هیات ورزش های رزمی استان، در حال حاظر نائب رئیس سبک مبارزان کشور هستم.

سبک مبارزان از سبک های فعال ورزش های رزمی می باشد و در سطح کشور و استان آذربایجان شرقی مشغول به گسترش این سبک هستیم ،همچنین سبک مبارزان از سبک های خیلی فعال کشور می باشد که در حال حاظر ۲۶استان در سطح کشور مشغول به فعالیت در این سبک هستند.

حبیبه نوری ادامه داد: خوشبختانه سبک مبارزان از سبک های شناخته شده در فدراسیون است ،مسابقات این سبک به نحو احسن برگزار می شود،در استان آذربایجان شرقی نیز ۱۲شهرستان در سبک مبارزان فعالیت دارند.
حدود ۴۰سال است که در استان آذربایجان شرقی فعالیت ورزشی دارم ،بیشتر کسانی که برای نمایندگی سبک های ورزش های رزمی به تهران می آیند از شاگردان قدیم هستند و این باعث افتخار و خوشحالی بنده می باشد.

حبیبه نوری در ادامه سخنان خود افزود:امیدوارم که تمام جوانان ما به ورزش رو بیاورند تا از آسیب های اجتماعی کن ممکن است گریبان گیرشان شود در امان بمانند ،ما باید با کمک صدا و سیما ،خانواده های و تشویق جوانان به ورزش بسیاری از مشکلات جامعه امروزی را حل کنیم تا امید به زندگی و تلاش در جوانان برای داشتن یک زندگی با کیفیت بالا رود.

وی در خاتمه گفت: دعای خیر من همراه جوانان کشورم برای موفق شدنشان در تمام مراحل زندگی است ،امیدوارم که همیشه موفق باشند و پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذراند .

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید