مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

حذف کامل تیم بانوان ایران در مقابل رقبا

صفحه اصلی > تکواندو و ویژه پروش اندام و تکواندو : حذف کامل تیم بانوان ایران در مقابل رقبا
حذف کامل تیم بانوان ایران در مقابل رقبا

حذف کامل تیم بانوان ایران در مقابل رقبا

دهمین دوره رقابتهای بین المللی آزاد ترکیه(گرید۲) از صبح امروز شنبه ۱۷ تیرماه با حضور ۱۶۳ تکواندوکار در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان پیگیری شد.

تهران سربلند _ پریساجوادی، یلداولی نژاد، زینب اسماعیلی و ملیکامیرحسینی چهار نماینده ایران بودند که با قبول شکست در مقابل رقبای خود با از دست دادن ۴۰ امتیاز حساس از دور رقابت ها کنار رفتند.

در وزن 62- کیلوگرم پریسا جوادی در دور نخست مقابل «اوزلو» از ترکیه با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی «چاکال» دیگر نماینده میزبان را با نتیجه مشابه از پیش رو برداشت. جوادی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف مقدونیه ای خود نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

در وزن 73- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در دور نخست «باتماز» از ترکیه را 2 بر صفر از پیش برداشت و در ادامه و مبارزه با «ارگین» از ترکیه در یک دیدار نزدیک 2 بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

یلدا ولی نژاد ملی پوش کشورمان در وزن 67- کیلوگرم پس از یک دو استراحت، در مرحله یک هشتم نهایی  مقابل «فوزا سادیکووا» عنواندار جهان از ازبکستان بازنده و از جدول مسابقات خارج شد. زینب اسماعیلی نیز دیگر نماینده ایران در همین وزن دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و در یک هشتم نهایی مقابل «سوبیرجونووا» از ازبکستان با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد و حذف شد.

مهروز ساعی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در این رویداد حاضر بود.

فردا یکشنبه مهدی حاجی موسایی، ابوالفضل زندی، متین رضایی ، محمدمهدی عمادی، عرفان بزرگی، میرهاشم حسینی ، امیرمحمد بخشی ، مهران برخورداری  آرین سلیمی و ابوالفضل عباسی در ترکیب تیم ملی آقایان با هدایت بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مجید افلاکی به عنوان مربی  در مقابل حریفان حاضر می شوند.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید