مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

حسینی: فدراسیون عربی توان افتتاح می شود

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : حسینی: فدراسیون عربی توان افتتاح می شود
حسینی: فدراسیون عربی توان افتتاح می شود

حسینی: فدراسیون عربی توان افتتاح می شود

بنیانگذار و رییس سبک توان گفت: توان در کشورهای بسیاری مورد استقبال قرار گرفته است، هدف ما جذب ورزشکاران بیشتر است.

تهران سربلند _ سید رهبر حسینی رییس سبک رزمی توان در خصوص جایگاه این ورزش در ایران اظهار داشت: در سال جاری یک دوره مسابقات بین المللی در کشور خواهیم داشت، همچنین در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ اسفند در رده بانوان و ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه در رده آقایان مسابقات قهرمانی کشور سبک توان برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: ما توانسته ایم در ۲۳ کشور دنیا این ورزش ایرانی را با نام توان به سبک برسانیم .
ایشان در خصوص ثبت این ورزش و استقبال از آن اینگونه بیان داشت: در ۵ قاره جهان فعالیت داریم، کشورهای هندوستان، افغانستان، گرجستان، سوریه، عراق، فرانسه و آمریکا از مهمترین و فعالترین نمایندگان ما در خارج از کشور هستند.
حسینی در ادامه به مهمترین برنامه هنر رزمی توان اشاره و عنوان کرد: به زودی فدراسیون عربی توان را ابتتاح خواهیم کرد تا به واسطه آن بتوانیم بیشتر از پیش این ورزش را در بین دولت های عربی گسترش دهیم .
بنیانگذار سبک رزمی توان در خصوص دلیل استقبال کشورهای خارجی از این سبک گفت: این هنر رزمی به دلیل نوآوری محبوبیت پیدا کرده است و در آینده این سبک با همکاری کشورهایی که نمایندگی و فدراسیون این سبک را دارند، برنامه ریزی هایی برای گسترش بیش از پیش این ورزش را خواهیم داشت.وی در پایان به میزان توجه مسئولان کشور اشاره و افزود: متاسفانه این ورزش در در داخل ایران حمایت نمی شود برخی اوقات مسئولان از رشته های وارداتی بیشتر استقبال میکنند، من و امثال من اگر در داخل ایران حمایت نشویم امکان توسعه برون مرزی را نداریم.
هنر رزمی توان در ایران به عنوان گروه و زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای رزمی قرار دارد.
این سبک ورزشی در کشورهای هندوستان ، نپال ، بوتان ، بنگلادش ، عمان ، اردن ، سوریه ، لبنان ، قطر ، عراق ، ترکیه ، اقلیم کردستان عراق ، مراکش ، گرجستان ، ازبکستان ، ترکمنستان ، تاجیکستان ، جمهوری دموکراتیک کنگو ، گامبیا ، کلمبیا ، آمریکا ، استرالیا ، فرانسه ، ایتالیا ، افغانستان ، پاکستان ، ارمنستان ، برزیل ، و ….. ثبت شده است و نماینده فعال دارد

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید