مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

حسین رحمتی: ریسک جوان گرایی و تغییر را به جان خریدیم!/پژوهش ثابت کرد توانایی میزبانی اردوهای تیم ملی را دارد

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : حسین رحمتی: ریسک جوان گرایی و تغییر را به جان خریدیم!/پژوهش ثابت کرد توانایی میزبانی اردوهای تیم ملی را دارد
حسین رحمتی:ریسک جوان گرایی و تغییر را به جان خریدیم!/پژوهش ثابت کرد توانایی میزبانی اردوهای تیم ملی را دارد

حسین رحمتی: ریسک جوان گرایی و تغییر را به جان خریدیم!/پژوهش ثابت کرد توانایی میزبانی اردوهای تیم ملی را دارد

مدیر تیم های ملی بوکس گفت: در حساس ترین موقعیت ریسک جوانگرایی و تغییر در تیم ملی را به جان خریدم، نتیجه مطلوب در این زمان کوتاه انتظار زیادی است باید به مربیان کوبایی زمان بدهیم.

تهران سربلند _ حسین رحمتی مدیر تیم های ملی بوکس گفت: تیم ملی بزرگسالان با ترکیبب هفت بوکسور آخرین مرحله اردوی آمادگی را برای حضور در تورنمنت بین المللی قزاقستان سپری می کند، این آخرین محک ما برای حضور در کسب سهمیه بانکوک تایلند است.
وی افزود: امیدواریم دو سهمیه ژاپن را تکرار و کسب سهمیه بیشتر باشیم، در مدت کمی که فونتانا حضور داشته تغییرات را در تیم دیده ایم در تایلند با چهار بوکسور جدید حضور خواهیم یافت، فونتانا نشان داد برای آینده دارای برنامه است.
رحمتی گفت: کسب نتیجه خوب در المپیک ۲۰۲۸ لوسانجلس را مد نظر داریم، توجه زیادی به جامعه آماری نونهلان، نوجوانان و جوانان وجود دارد و به همین منظور روح الله حسینی برگزاری فستیوال های مختلف و … در برنامه ها گنجانده است.

رحمتی ادامه داد: توجه به رده های پایه برای ترغیب خانواده ها صورت می گیرد تا فرزندانشان را به باشگاه ها بیاورند.

اردوی تیم ملی نونهالان به میزبانی استان البرز در حال پیگیری است، هدف مسابقات عمارات است و بدنبال کسب نتیجه هستیم، اردو های تیم ملی نوجوانان بزودی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: از باشگاه پژوهش بواسطه میزبانی تیم ملی نونهالان تشکر می کنم، فدراسیون در محل برگزاری اردوها از باشگاه هایی که می تواند از امکانات سخت افزاری در اختیار تیم ملی قرار دهد، استفاده کند. باشگاه پژوهش نشان داد می تواند میزبانی اردوی تیم های ملی ما را در رده های سنی مختلف برعهده گیرد.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید