مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

حسین قاسمی: مهترین اصل در مربیگری ویژگی های فردی است/ملی پوشان گروه بندی در شهر مربی متخصص اردوی های مستقل داشته باشند

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : حسین قاسمی: مهترین اصل در مربیگری ویژگی های فردی است/ملی پوشان گروه بندی در شهر مربی متخصص اردوی های مستقل داشته باشند
حسین قاسمی: مهترین اصل در مربیگری ویژگی های فردی است/ملی پوشان گروه بندی در شهر مربی متخصص اردوی های مستقل داشته باشند

حسین قاسمی: مهترین اصل در مربیگری ویژگی های فردی است/ملی پوشان گروه بندی در شهر مربی متخصص اردوی های مستقل داشته باشند

حسین قاسمی رئیس کمیته آموزش هیات بوکس همدان گفت: چه های تیم ملی را بر اساس گرایش و استایل دسته بندی کنیم، بوکسور های جنگنده، بدل کار، کوبایی را جداسازی کنیم.

تهران سربلند _ حسین قاسمی رئیس کمیته آموزش هیات بوکس همدان گفت: بوکس را از سال 89 ورزش بوکس را آغاز و با توجه به اینکه بوکس در مریانج هنوز فعالیت جدی نداشت زیر نظر استا حسین ابراهیمی بوکس را در شهر خودم راه اندازی کردم، عناوین مختلف قهرمانی را داشتیم اما به دلیلی که اشاره شد خیلی زود جامه مربیگری پوشیدم.

دانشجوی ارشد تربیت بدنی _ فیزیولوژی افزود: حضور روح الله حسینی که خاک خورده این ورزش هست را به جامعه بوکس تبریک می گوییم، مهمترین اصل در مربیگری ویژگی فردی است. شاید یک تمرین که برای یک بوکسور خوب باشد برای دیگری مناسب نباشد.

مربی درجه یک فدراسیون بوکس ادامه داد: بچه های تیم ملی را بر اساس گرایش و استایل دسته بندی کنیم، بوکسور های جنگنده، بدل کار، کوبایی را جداسازی کنیم و به مربیانی که با این گرایش ها فعالیت می کنند بسپاریم و به جای آنکه در اردوی بیست نفره تیم ملی باشند، بوکسور در شهر مربی حضور یابد تا به آمادگی لازم برسد.

قهرمان اسبق رقابت های بوکس کارگری افزود: شاید با این روش به مربی خارجی هم نیاز پیدا نکنیم، تیم ملی ایران در چند سال اخیر خوب ظاهر شدند. بوکس استان همدان دارای پتانسیل بسیار خوبی است و بار ها توانسته در گذشته بدرخشد، بدنبال رسیدن به قله هستیم، مدرسان خوبی در داوری و مربیگری در همدان داریم دوره های متعددی برگزار شده تا زیر ساخت ها را تقویت کنیم همانطور که می دانید پایه موفقیت داشتن مربی با دانش است.

وی در خاتمه گفت:  با حمایت تمام عزیزان توانستیم خانه بوکس شهرستان مریانج را تاسیس و راه اندازی کنیم، جا دارد از رئیس فدراسیون بوکس، رئیس اداره ورزش و جوانان همدان، رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج، رئیس هیات بوکس همدان، رئیس هیات بوکس مریانج تقدیر کنم.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید