مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

حضور فعال شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ورزشی، بدنسازی، تغذیه و مکمل های ورزشی

صفحه اصلی > خط ورزش : حضور فعال شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ورزشی، بدنسازی، تغذیه و مکمل های ورزشی
حضور فعال شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ورزشی، بدنسازی، تغذیه و مکمل های ورزشی

حضور فعال شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ورزشی، بدنسازی، تغذیه و مکمل های ورزشی

شرکت دانش بنیان راهکارهای صنعتی سارنگ درنمایشگاه تجهیزات پزشکی ورزشی، تغذیه و مکمل های ورزشی حضور دارد.

تهران سربلند _ به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان راهکارهای صنعتی سارنگ،نمایشگاه تجهیزات پزشکی ورزشی، بدنسازی، تغذیه و مکمل های ورزشی به همراه همایش مربوطه توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون پزشکی ورزشی و سایر سازمان ها، انجمن ها و مراکز علمی – ورزشی از تاریخ ۲۶ الی ۲۸ مهر ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

در این رویداد شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ با ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه زیر میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

“دستگاه بادی کامپوزیشن ( اندازه گیری توده بدنی)” که در حوزه های پزشکی، تغذیه، ورزشی، تناسب اندام، و سایر مراکز فعال در حوزه سلامت کاربرد دارد، ” دستگاه اسکنر سه بعدی بدن” که قابلیت ارائه تصویر سه بعدی واقعی از بدن و تغییرات آن را داشته و با دقت بسیار بالا اندازه های دقیق بدن را استخراج می کند و “دستگاه قد و وزن سنج تمام اتوماتیک آنیا” که این دستگاه قادر است اندازه گیری دقیقی از قد، وزن، و BMI را به صورت تمام اتوماتیک و بسیار دقیق انجام دهد، از دیگر ویژگی این دستگاه می توان به نمایش نمودار رشد کودکان اشاره کرد.

شایان ذکر است، دستگاه مذکور در مراکز پزشکی، ورزشی، کلینیک های تغذیه، مدارس، بیمارستان ها و تمامی مراکزی که در حوزه سنجش سلامت افراد فعالیت دارند کاربرد دارد.

شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ همچنین در این رویداد اقدام به انجام تست پایش سلامت و مشاوره رایگان از عموم باز دید کنندگان خواهد نمود.

این شرکت از تمامی استادان، صاحب نظران، مربیان، ورزشکاران و عموم علاقه مندان برای بازدید از دستاوردهای خود در هتل المپیک تهران غرفه ۲۵ و ۳۲ از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر دعوت به عمل می آورد.

 

نتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید