مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

درخشان پور: باندبازی به ورزش صدمه می زند/ خانواده بوکس باید علم خود را بالا ببرند

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : درخشان پور: باندبازی به ورزش صدمه می زند/ خانواده بوکس باید علم خود را بالا ببرند
درخشان پور: باندبازی به ورزش صدمه می زند/ خانواده بوکس باید علم خود را بالا ببرند

درخشان پور: باندبازی به ورزش صدمه می زند/ خانواده بوکس باید علم خود را بالا ببرند

مولف و مدرس بوکس گفت: بهتر است از همه پتانسیل ها برای پیشرفت بوکس ایران استفاده کرد. معتقدم هر مجموعه ای علم خود را بالا ببرند تا آن ارگان به موفقیت برسد.

 

 

 

تهران سربلند _ “محمدرضا درخشان پور”، اظهار داشت: بوکس را از سال 64 شروع کردم و مدرک مربیگری و داوری درجه یک را دارم. در این سال ها، 10 اثر را تالیف و ترجمه کرده ام.

وی افزود: همدلی در کار خیلی مهم است. خودم سه سال در هیات بوکس تهران فعالیت می کردم و معتقدم باید از همه پتانسیل ها استفاده کرد اما برخی که مسئولیت را در اختیار می گیرند، باندبازی می کنند که به ورزش صدمه وارد می شود. باید در بحث آموزش هم تمام اهل خانواده، علم خود را بالا ببرند.

درخشان پور گفت: خودم 15 سال است از بوکس دور مانده ام و حتی مدرک من برای چندین سال قبل است و هیچ دعوتی برای همکاری از من نمی شود.

وی که مولف چند کتاب در خصوص بوکس است، گفت: اولین کتاب من دانستی ها بوکس است که در سال 92 نوشته شده و مطالعات مختصری از تاریخچه بوکس، اطلاعات فنی و قهرمانان مطرح دنیای بوکس در آن است.کتاب دوم من آموزش بوکس است که بیش از 600 تصویر فنی دارد. کتاب دیگر قوانین این رشته است. زندگینامه محمدعلی کلی به نام من بهترینم و چند کتاب دیگر را نوشته ام.

 

تهران پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاه کاربران (10 دیدگاه)

  1. درود و احترام ،جناب درخشانپور از افراد کاربلد می باشند که علیرغم دور ماندن از خانواده بوکس، دانش به روز شده بوکس را در اختیار و احاطه کافی در این حوزه را دارا می باشند که میطلبد ریاست محترم فدراسیون از ایشان جهت همکاری در راه پیشبرد اهداف و سربلندی از توانایی و درایت ایشان استفاده لازمه را ببرند .

  2. امیرحسین شهرتاش :

    درود.استاد عزیزم جناب درخشانپور به جرات از نوابغ و اساطیر بوکس ایران و جهان و حتی صاحب سبک هستن در این رشته که مانند خیلی دیگر به جایگاهی که لیاقتشون هست در ایران نرسیدن و ازشون اونجور که شایسته و درخور هست استفاده و همچنین تقدیر نشده است.جزو معدود افرادی هستند در ایران که در بوکس آماتور و به ویژه در بوکس حرفه ای حرفی برای گفتن دارند در سطح جهانی و همیشه خود را با علم بوکس دنیا نه تنها به روز میکنند بلکه چندین پله جلوتر هم هستند.

  3. سلام.
    استاد درخشان پور از عالم عرین افراد در رشته ی بوکس هستند. بهره مندی از ایشان چیزی غیر از فواید برای بوکس کشور ایران نخواهد داشت.

  4. سلام خدمت همه ی دوستان
    استاد درخشان پور نگین بوکس ایران هستند که متاسفانه به ایشان خیلی کم لطفی شد طی سال های اخیر استادی مثل ایشان در ایران وجود ندارند که تسلط کافی هم به داوری هم به مربیگری داشته باشند و همینطور داشتن چندین کتاب تخصصی بوکس باشد که از ایشان با مدیریت درست نهایت استفاده را در تیم ملی داشته باشیم

  5. استاد گرانقدر جناب آقای محمدرضا درخشانپور
    با سلام
    با نام و یاد ایزد دانا آغاز به سخن که می‌کنید. تبار این کلمه‌ها به اندیشه‌هایی می‌رسند که خزانه‌دارشان لقمان حکیم بود. شما میراث‌ دار گنجینه‌های حکمت هستید. آغاز به سخن که می‌کنید، کلمه‌ها به پرواز درمی‌آیند و بالا می‌روند و می‌پیوندند با کانون هرچه «کلمه طیبه» است.
    سخن بگویید تا چشم‌ها، از خواب ندانستن برخیزند، تا قدم‌های خشکیده توانی تازه بگیرند، تا حرف‌ها و گفته‌ها، مهمان‌مان کنند در لحظاتی چند.
    سخن بگویید تا حروف الفبا دانه دانه بر زمین باران‌ندیده جانمان ببارند و خوشه خوشه حدیث زندگی از وجودمان بروید.
    نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار
    چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم
    به پاس اینکه عاشقانه به رویشمان کمر بسته‌اید مقامتان را ارج می‌نهیم و سلامتی و طول عمر و همواره استاد بودن را از خداوند متعال برایتان آرزومندیم
    به امید اینکه شما روزی به ریاست فدراسیون بوکس که حقتان هست ،نایل شوید

  6. درود بر استاد درخشانپور گرامی
    باعث تاسف است که هیت بوکس ایران از حضور استاد و انسان با دانشی چون استاد درخشانپور بی بهره میباشد
    دانش و تجربه ی ایشان تمامی رده های سنی تیمهای ملی میتواند نقشی مثبت در دانش و تکنیک بوکسور های ایرانی داشته باشد که در دراز مدت میتوان ثمرات این حضور شایان را در رده های تیمهای ملی مشاهده کرد

  7. درود بر استاد درخشانپور گرامی
    باعث تاسف است که هیت بوکس ایران از حضور استاد و انسان با دانشی چون استاد درخشانپور بی بهره میباشد
    دانش و تجربه ی ایشان میتواند نقشی مثبت در تجربه و تکنیک بوکسور های ایرانی داشته باشد که در دراز مدت میتوان ثمرات این حضور شایان را در رده های تیمهای ملی مشاهده کرد

  8. با سلام خدمت استاد بزرگوار و همه عزیزان🌿
    ممنونیم استاد که حاصل تجربیات و تلاش هاتون رو با ما به اشتراک می‌گذارید🙏

    کاش فدراسیون بوکس از این همه پشتکار و علم شما استفاده و بهره لازم را ببره و قدر اساتیدی مثل شما رو بیشتر بدونه…

    به امید روزی که در اوج ببینیمتون💪

  9. با درود
    جناب استاد درخشانپور از نوادر و نوابغ بوکس هستند ، علم و دانش ایشون بسیار در پیشرفت بوکس و پیشبرد اهداف بوکس میتونه کارآمد باشه . جای تاسف هست که چنین افرادی شایسته در مقام هدایت و رهبری و آموزش قرار ندارن .

  10. درود به همه عزیزان استاد درخشان پور یکی از نوابغی است که مثل یک الماس میدرخشد باید از دانش و علم ایشان به بهترین شکل بهره برد با تشکر از زحمات بی کران استاد درخشان پور عزیز❤️
    . .

دیدگاهتان را بنویسید