مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

درخشش شش بوکسور در رینگ آدنیک سنتر العین امارات

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : درخشش شش بوکسور در رینگ آدنیک سنتر العین امارات

درخشش شش بوکسور در رینگ آدنیک سنتر العین امارات

درخشش بوکسور های نونهال و نوجوان ایران شش فینالیست در رینگ آدنیک سنتر العین امارات.

تهران سربلند _ متین چمی پا ، فرزان احمدی در رده سنی نونهالان همچنین مهدی روزبهانی ، سهند نجفی و اشکان هاشمی همراه محمد صالح مصباحی در رده سنی نوجوانان به ترتیب در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ برای کسب مدال طلا به روی رینگ خواهند رفت. هند، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، اوکراین و ازبکستان فینالیست‌های دانش‌آموزان پسر در العین دارند. عین در جلسه عصر امروز. قزاقستان، ازبکستان، هند، اوکراین، قرقیزستان، تاجیکستان و ایران در فینال‌های دانش‌آموزان جای خود را به دست آوردند.
افغانستان، بنگلادش، بوتان، هنگ کنگ، هند، ایران، عراق، اردن، قزاقستان، قرقیزستان، مغولستان، نپال، پاکستان، فلسطین، فیلیپین، قطر، عربستان سعودی، سریلانکا، چین تایپه، تاجیکستان، تایلند، ترکمنستان، امارات متحده عربی، اوکراین، ازبکستان و ویتنام 26 کشور شرکت کننده در این رویداد هستند.
کامرونبک باخودیروف از ازبکستان شروع بسیار خوبی در برابر اودی سینگ از هند داشت اما حریفش در دومی ضربه را افزایش داد و تعویض او به موقع در نیمه نهایی آنها به پایان رسید. هندی در بخش دوم مسابقه خود عملکرد درخشانی داشت، بنابراین سینگ یکی از علاقه‌مندان را در العین حذف کرد. او این شانس را خواهد داشت که در وزن 37 کیلوگرم دانش‌آموزان در مقابل فیروزجون بویماتوف از تاجیکستان عنوان قهرمانی را کسب کند. بکخان اورزبای قزاقستانی برای گرفتن حریف خود، جاولونبک محمدیساکوف از ازبکستان در دور اول حرکت زیادی روی پا انجام داد و ضربات دست راست او به هدف رسید. چندین بار قزاق دور دوم و سوم را بهتر کنترل کرد و اورازبای دومین فینالیست دانش آموز از کشورش شد. حریف نهایی اورازبای در وزن ۴۰ کیلوگرم نیتین از هند خواهد بود که در چهار مرحله آخر رقیب رقابتی، آریت سانژاربکوف از قرقیزستان داشت. . این بازیکن ۱۴ ساله ازبک در دور اول برای مسلمان پانشر قرقیزستان تقریبا غیر قابل لمس بود و او نه تنها به مقابله پرداخت بلکه بر حریف خود غلبه کرد. ایستاموف از نیمه نهایی خود لذت برد و اکنون برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف ژوماگلی نورماخان قزاقستانی می رود که رقیب اوکراینی خود را شکست داد.
امیر موخیت قزاقستان یکی از تکنیکی ترین بوکسورهای آنها در تیم ملی دانش آموزی است که در دور اول دو برابر بیشتر از حریف ازبکستانی خود، بکزدبک راوشان بیکوف، شوت زد. داور در دور دوم به دلیل تسلط مخیت و ترکیبات سنگین ازبک را شمارش کرد که در دور سوم نیز به همین ترتیب ادامه یافت. قزاق ۱۴ ساله برای قهرمانی در وزن 46 کیلوگرم با بوهدان شاکیتکو از اوکراین که مقابل نورسلطان ژوماتالیف از قرقیزستان تعظیم کرد، بوکس خواهد شد.
ایرانی ها در تمام روزهای مسابقه در هر دو رده سنی تحت تاثیر قرار گرفتند و متین چامیپا آنها استقامت بسیار خوبی داشت تا راوی سیهاگ از هند را در روز هشتم بوکس شکست دهد. ایرانی تا آخرین گونگ تمرکز کامل را داشت و با حرکات نهایی خود در نیمه نهایی پیروز شد. چامیپا برای عنوان قهرمانی بوهدان اسمولیاک اوکراینی دیدار خواهد کرد که رقابت سختی را مقابل یکی از آخرین امیدهای مغولستان داشت.
عبدالوخید عبدالماجیدوف از ازبکستان در اولین ثانیه ها در برابر نامان کومار از هند کنترل را به دست آورد و حریف خود را با ضربات سنگین گرفت. ازبکستان در دور دوم سرعت ضربات خود را در برابر هندی داشت، بنابراین کومار در راند سوم استراتژی خود را تغییر داد. هندی بیشتر از دوره های قبل جلو رفت اما برای عبدالمجیدوف عالی بود که او را با آپرکات های سنگین متوقف کرد که به این معنی است که ازبکستان برای عنوان قهرمانی تاجیکستان اکبرجون عبدالله یف دیدار خواهد کرد.
علییمران علی اف از قزاقستان یکی از بوکسورهای فاضل در بین دانش آموزان دانش آموز است و او اعتماد به نفس داشت تا مقابل اولکساندر لوتسنکو از اوکراین پیش بیفتد. قزاق در دور دوم قلاب های چپ دست و ضربه های راست را به خوبی انجام داد و به برتری خود در این نیمه نهایی وزن ۶۱ کیلوگرم ادامه می دهد. او برای عنوان قهرمانی این وزن قوی از ایران، فرزان احمدی افزادی که با پیروزی سریع RSC مقابل بوی دوی فونگ از ویتنام روبرو شد. دالینتین لوکیاننکو در شرق اوکراین در خارکف زندگی می کند و تمرین می کند و این استعداد ۱۴ ساله در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۶۴ کیلوگرم کار بسیار خوبی داشت. این بازیکن اوکراینی نه تنها از دست های بلندتر خود در برابر آنمول ضاحیه هند استفاده کرد، بلکه در حملات نیز موثر بود. این بازیکن قدبلند اوکراینی در این نیمه نهایی ده ها مشت مشت زد و فرصتی را برای خود فراهم کرد تا در فینال مقابل تورخان کاناتبای قزاقستان بوکس شود.
یکی دیگر از بوکسور اوکراینی از شهر خارکف، یونس سالیخوف، حریف سخت یک چهارم نهایی را حذف کرد و او برتری خود را تکرار کرد. نمایش مقابل ام بانداری از هند در نیمه نهایی وزن ۶۷کیلوگرم. کمیل شار، قهرمان دو دوره ملی دانش‌آموزان قرقیزستان، پس از دو راند مقابل محمدریزو خلداروف از ازبکستان، در امتیازات امتیازات ضعیفی داشت، اما حریفش پس از ترکیب‌های سنگین خود در بازی سوم مصدوم شد، بنابراین با اوکراینی دیدار خواهد کرد.
منصور آمانتای از قزاقستان و ایوبخون محمدعلیف از ازبکستان پس از پیروزی بر دانیلو استریهونوف از اوکراین و جیدیپ سینگ هانجرا از پنجاب هندی فینالیست های وزن ۷۰ کیلوگرم هستند. ژادیگر موسیرالی از قزاقستان در آخرین حضور خود در وزن ۷۰ کیلوگرم یک ازبک برتر را حذف کرد اما امروز نتوانست بهترین فاصله را مقابل دمیترو کاسیاننکو از اوکراین به دست آورد. اوکراینی یک حریف قدرتمند فینال، نظربای کندیربایف از قرقیزستان خواهد داشت که به راحتی به عنوان قهرمانی راه یافت.

انتهای پیام/

خبرنگار: مسعودمصطفوی

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید