مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

دلشاد: بوکس ایران مدیون ناطق نوری است/ حسینی برنامه های خوبی دارد

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : دلشاد: بوکس ایران مدیون ناطق نوری است/ حسینی برنامه های خوبی دارد
دلشاد: بوکس ایران مدیون ناطق نوری است/ حسینی برنامه های خوبی دارد

دلشاد: بوکس ایران مدیون ناطق نوری است/ حسینی برنامه های خوبی دارد

پیشکسوت و داور بین المللی بوکس، گفت: بوکس ایران مدیون ناطق نوری است و اکنون امیدوارم با حضور حسینی و برنامه های خوبی که دارد، دوباره به شرایط مناسب برسیم.

 

تهران سربلند _ “نصرالله دلشاد”، اظهار داشت: از سال 1340 بوکس را شروع کردم و بعد از دوران قهرمانی وارد عرصه داوری شدم. در زمان ریاست ناطق نوری به عنوان رئیس روابط عمومی فدراسیون منصوب شدم اما مشغله کاری اجازه نمی داد در این پست ادامه کار بدهم. در بازی های آسیایی 2002 بوسان یکی از بهترین داوران بودم.

وی افزود: در زمان ناطق نوری در تمام مسابقات سهمیه المپیک می گرفتیم و در مسابقات تهران و مالزی، نایب قهرمان آسیا شدیم و در بازی های آسیایی نیز همواره مدال های خوبی کسب کردیم. تا زمانیکه او بود مقام های خوبی داشتیم و با تغییرات در فدراسیون، مقامی به دست نیاوردیم و فقط یک برنز در جهانی کسب کردیم. بوکس ایران مدیون ناطق نوری است که توانست این رشته را احیا کند.

دلشاد بیان کرد: اکنون با آمدن روح الله حسینی که قهرمان سنگین وزن آسیا بوده، حضور ابراهیم موسوی که خودش عنوان دار است و حسین نهرودی، امید زیاد است که به موفقیت برسیم. آرزو می کنم با حضور حسینی، دوباره به شرایط مناسب بازگردیم چراکه او برنامه های خوبی دارد.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. درود بر شما
    البته و هزار البته كه ايشون مرهون سفرهاي متعدد و لطف شاياني هستند كه توصيف آن از زبان قاصر است

دیدگاهتان را بنویسید