مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

دیدار سرپرست فدراسیون رزمی با هیات گلستان

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : دیدار سرپرست فدراسیون رزمی با هیات گلستان
دیدار سرپرست فدراسیون رزمی با هیات گلستان

دیدار سرپرست فدراسیون رزمی با هیات گلستان

مجید زارعیان سرپرست فدراسیون انجمن ورزشهای رزمی کشور در سفری به گیلان در دفتر هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان حضور و با ریاست هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان دیدار و گفتگو کرد.

تهران سربلند _  سیروس احمدی مدیر کل ارزیابی و امور باشگاههای وزارت ورزش و جوانان و مجید زارعیان سرپرست فدراسیون انجمن ورزشهای رزمی کشور در سفری به گیلان در دفتر هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان حضور و با ریاست هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان دیدار و گفتگو کردند.

مسعود علیپور رئیس هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم با بیان اینکه استان گیلان در زمینه ورزشهای رزمی از پتانسیل بالایی برخوردار است ،گفت : استان گیلان از دیرباز در خصوص ورزشهای رزمی به عنوان یکی از استان های مستعد شناخته شده و ورزشکاران زیادی نیز از این خطه در رشته های رزمی در آوردگاه های ملی و بین المللی مدال آوری کرده اند .

وی افزود : در رشته های مختلف رزمی ، گیلان قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزش کشور و دنیا معرفی کرده است و همچنان ورزشکاران رزمی از ظرفیت های مهم ورزش استان هستند .

علیپور با ارایه گزارش عملکردی از فعالیت های یکساله هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان بیان کرد : این هیات در حد توان خود به حمایت از ورزشکاران پرداخته و با راه اندازی خانه رزمی در گیلان در طی یکسال گذشته چندین دوره میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی در رشته های مختلف رزمی و مسابقات استانی در بخش بانوان و آقایان را در کارنامه خود داشته است.

وی همچنین به رونمایی از رفاهی کارت رزمی این هیات اشاره کرد و گفت : برای رفاه حال ورزشکاران عزیز طرح رفاهی کارت رزمی برای نخستین بار در گیلان با حضور معاون وزیر ورزش در هفته تربیت بدنی رونمایی شد و هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان طرح ها و ایده های دیگری نیز برای رفاه ورزشکاران عزیز در نظر دارد .

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید