مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

دیدار مسئول گروه هاپکیدو GHA ایران با رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : دیدار مسئول گروه هاپکیدو GHA ایران با رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی
دیدار مسئول گروه هاپکیدو GHA ایران با رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی

دیدار مسئول گروه هاپکیدو GHA ایران با رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی

جعفر نوایی مسئول گروه هاپکیدو GHA ایران طی نشستی با رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی  عملکرد تیم هاپکیدو GHA ایران در مسابقات تایلند را گزارش داد‌.

تهران سربلند _ جعفر نوایی مسئول گروه هاپکیدو GHA ایران طی نشستی با دکتر چگینی رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی  عملکرد تیم هاپکیدو GHA ایران در مسابقات تایلند را گزارش و تشریح  کرد.

چگینی در این دیدار ضمن اعلام رضایت از کسب مقام توسط تیم هاپکیدو GHA ایران در مسابقات جهانی هاپکیدو تایلند گفت: تمام اعزام های سبک های مختلف باید با مجوز شورای برو‌ن مرزی و با هماهنگی فدارسیون باشد .
وی ادامه داد: در سبک هاپکیدو GHA تلاش های خوبی  برای ارتقا و دیده شدن این سبک در کشور صورت گرفته است که نشان از علاقه مدیران این رشته به گسترش این رشته است .

وی اضافه کرد: اهمیت به اخلاق در ورزش باید  در سبک ها و در تمام رشته ها اولویت باشد و علاوه بر مهارت فنی باید اخلاق پهلوانی نیز در تربیت ورزشکاران در دستور کار باشد .

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی خاطر نشان کرد:  انتظار میرود تمامی سبک ها برای گسترش اخلاق و روحیات پهلوانی همراه با قهرمانی اقدام به تربیت نسل جدید ورزشکار کنند.

نوایی در این نشست ضمن  اعلام برنامه های سالی جاری هاپکیدو GHA ایران گفت :  تیم منتخب هاپکیدو GHA ایران با برگزاری  مسابقات استانی و کشوری انتخاب و در نهایت با هماهنگی با فدراسیون و وزارت ورزش به مسابقات جهانی تایلند اعزام شد.

مسئول گروه هاپکیدو GHA ایران اضافه کرد: هاپکیدو GHA  نگاه ویژه به منش پهلوانی و اخلاق در ورزش دارد و در تمام مسابقات و رویدادهای ملی و خارجی  این مهم انجام شده است .

رئیس هاپکیدو GHA ایران و آسیای مرکزی تاکید کرد :  کشورهای مختلف جهان از هاپکیدو GHA ایران جهت همکاری در امر آموزش  سمینارهای بین المللی دعوت کرده اند که این مهم برای یک کشور در ماه‌های اخیر انجام و دوره آموزشی برگزار شده است .

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید