مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

رحمت الله نوروزی: تقویت صنایع تبدیلی کشاورزی باعث تقویت اقتصاد و اشتغال جوانان خواهد شد

صفحه اصلی > اجتماعی و ویژه اموزش : رحمت الله نوروزی: تقویت صنایع تبدیلی کشاورزی باعث تقویت اقتصاد و اشتغال جوانان خواهد شد

رحمت الله نوروزی: تقویت صنایع تبدیلی کشاورزی باعث تقویت اقتصاد و اشتغال جوانان خواهد شد

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد گلستان کشاورزی است و معیشت مردم در گرو کشاورزی، برای اشتعال زایی و پویای اقتصاد باید از حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی حمایت کنیم.

تهران سربلند _ رحمت الله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب این بوده که در همه زمینه‌ها خودکفا باشیم، از کارهای خوبی که در این مجلس دنبال کردیم و به نتیجه رسید مبحث شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی بود که به حمدالله اعضای شورای قیمت گذاری محصولات که قبلاً دولت و شورای اقتصاد تصمیم گیرنده آن بودند،افزایش یافت و اکنون این شورا با اعضای بیشتری در این خصوص تصمیم گیری می‌کند.
جنگ اوکراین و روسیه تذکر و یادآوری دغدغه‌های رهبر عزیز انقلاب که از دولت هشتم به بعد داشتند،در بحث خودکفایی منابع و امکانات داریم، جدی گرفتن کشاورزی و تقویت اعتبارات حوزه کشاورزی است.
وی افزود: بر اساس جامع کشاورزی و آمایش اتفاقات خوبی رقم خورد امسال بالای ۱۰ میلیون تن گندم در کشور تولید شد.
در سال رشد تولید و مهار تورم کار بسیار خوبی بود رشد تولید در حوزه گندم مناسب بود و امیدوارم با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در برنامه هفتم قوت بخشیدن به کشاورزی، نیرو و محیط زیست را دنبال کنیم با توجه به کمبودهای آب به دنبال بهره‌ وری از بالا و افزایش تولید باشیم، درمباحث آبیاری قطره‌ای و تحت فشار کمک کشاورزان باشیم.
هوشمندسازی آب کشاورزی در زمره موارد مهم به شمار می‌رود.
زمانی ۲۸ کارخانه پنبه در استان گلستان فعال بود به دلیل سیاست‌های غلط واردات بی‌رویه کارخانه‌ها تعطیل شد.
گلستان سرزمین طلای سفید یعنی پنبه بود، با حمایت از سرمایه‌گذاران
شرکت ماهوت شمال با ۱۰۰۰ میلیارد سرمایه برای ۳۰۰ نفر اشتغال زایی کرده است، با نظر مقام معظم رهبری زهکشی آب دو استان خوزستان و گلستان توانستیم در سال ۹۹ توانستیم ۴۷۰ میلیارد اعتبار برای این دو استان بگیریم.
تقویت اعتبارات کشاورزی استان را در سفر وزیر محترم در استان مصوب کردیم.
اقتصاد گلستان کشاورزی است و معیشت مردم در گرو کشاورزی است.
در استان گلستان سرانه درآمد خانوار بسیار پایین است بایداز کشاورزان تمام قد حمایت کنیم تا بازار اوراسیا را به دست آورند عراق افغانستان بهترین بازارهای صادرات کشور هستند.
در شهرک‌های صنعتی استان حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی را باید تقویت کرد، اقتصاد و اشتغال جوانان در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی رونق خواهد گرفت.

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید