مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

رزمی/هیات رزمی چهار محال و بختیاری به پرویز کامکار رسید

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : رزمی/هیات رزمی چهار محال و بختیاری به پرویز کامکار رسید
رزمی/هیات رزمی چهار محال و بختیاری به پرویز کامکار رسید

رزمی/هیات رزمی چهار محال و بختیاری به پرویز کامکار رسید

مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزش های رزمی صبح امروز سوم اردیبهشت ماه در سالن جلسات المپیک اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور سید مجید زارعیان سرپرست فدراسیون به عنوان رئیس مجمع برگزارشد.

تهران سربلند _  مجمع انتخاباتی فوق با سه کاندید ثبت نامی آغاز شد که با غیبت یکی ازکاندیداها و انصراف نفر دوم ، پرویز کامکار با ۲۳رای موافق از ۲۵رای ماخوذه بعنوان رئیس هیات به مدت ۴سال انتخاب شد .همچنین هدی محمدی نایب رئیس، نریمان شیوندی و حسینعلی رضایی اعضاء هیات رئیسه و خزانه دار جلال عرب حد نصاب آرا را کسب کردند.
مجید زارعیان سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی بعنوان رئیس مجمع انتخاباتی خطاب به پرویز کامکار رئیس منتخب در انتخابات امروز ضمن تاکید بر اینکه نوع نگاه مدیریتی در این هیات باید متفاوت باشد گفت: ۱۳۰ رشته زیر مجموعه این هیات محسوب میشوند که باید به همه آنها اهمیت داد و می طلبد که نوع نگاه شما المپیکی باشد ، به این معنی که همه شرایط اولیه برای ورزشکار مهیا شود، ورزشکاران دغدغه ای جز ورزش نداشته باشند و مسئله شان پول و هزینه های ورزش و لباس و کفش تمرین و … نباشد.
زارعیان همچنین افزود :مطالبات ورزشکاران را جدی گرفته و در راستای توسعه همه رشته های زیر مجموعه فعال باشید.
در ادامه مدیر کل استان چهارمحال و بختیاری در این مجمع با بیان این نکته که آنچه ورزش را فاخر و متمایز میکند ایجاد دوستی و همدلی است و ورزش عامل قدرتمندی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است گفت: این نقش ورزش در ایجاد دوستی و همدلی ، باعث ایجاد نشاط و همدلی در استان خواهدشد.
در پایان اذعان داشت: رئیس هیات باید در جذب صنایع و جذب اسپانسرهای ورزشی تلاش کند تا بتواند این جوانان علاقمند را در رشته های رزمی در بستر مناسبی پرورش دهد و به سطح قهرمانی برساند.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید