مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

رضا صافی: کیفیت جام ایران زمین را فدای کمیت نکردیم!

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : رضا صافی: کیفیت جام ایران زمین را فدای کمیت نکردیم!
رضا صافی: کیفیت جام ایران زمین را فدای کمیت نکردیم!

رضا صافی: کیفیت جام ایران زمین را فدای کمیت نکردیم!

رضا صافی گفت: اگر منافعی باشد به قهرمانان تعلق می گیرد. در برگزاری جام ایران زمین نمایندگان این دو سبک را تقویت کرده و در کنار آن اعتبار این مسابقات را حفظ کنیم.

تهران سربلند _ رضا صافی مسئول استان تهران شوتوکان WSKF میزبان هجدهمین دوره جام ایران زمین گفت: کاراته را سال 61 شروع و از سال 86 مربی پایگاه قهرمانی تهران، از سال 89 بعنوان مربی سوپر لیگ و از سال 90 مربی تیم ملی در رده های مختلف، 6 نفر از اعضای تیم ملی کاتا شاگردانم بودند تا سال 1398 از تیم ملی و شاگردانم بنا به دلایلی خدا حافظی کرده  و دور شدم.

مربی اسبق تیم های ملی از معرفی جوانان مستعد به تیم های ملی در سال جاری خبر داد و افزود: مسابقات ایران زمین به جرات یکی از مسابقات با سابقه و با کیفتی است که در ایران برگزار می شود چرا که هم قهرمانان خوبی به جامعه می دهد و هم قهرمانان خوبی در آن حضور دارند و این مسئولیت ما را بالاتر برده البته این چیزی نیست که ما بگوییم دیگر مربیان هم همین نظر را دارند، کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد. البته در این مسابقات تنها هنرجویان سبک های شوتوکان WSHF , WMMF مجوز حضور داشتند.

رضا صافی در ادامه گفت: برگزاری مسابقات در 9 تاتامی بصورت همزمان با حضور بچه هایی که سن و درجه پایینی دارند، کار سختی است البته توانستیم به بهترین شکل ممکن این رقابت ها برگزار کنیم، مسابقات جام ایران زمین دارای اعتباری است که واسطه آن قهرمانان به طور مثال می توانند از تخفیف شهریه دانشگاه بهره ببرند، سعی کردیم در برگزاری جام ایران زمین نمایندگان این دو سبک را تقویت کرده و در کنار آن اعتبار این مسابقات را حفظ کنیم.

وی افزود: به لطف دوستان و حضورشان جوایز نقدی هم به قهرمانان پاراکاراته و قهرمانان دیگری اهدا شد، تعریفی از سیستم مدیریتی و تیم داری احمد صافی داشته باشم او همیشه سعی کرده اگر منافعی هم باشد، برای قهرمانان در نظر گرفته شده و تمام قهرمانان در این مورد هم عقیده هستند.

صافی در خاتمه گفت: در اینجا باید از صابر عطایی رئیس هیات کاراته استان تهران و مسئولین فدراسیون کاراته که بدلیل کمی وقت مسائل مربوط به مجوز ها در کمترین زمان ممکن انجام شد و در نهایت همکاری خوب عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

 

 

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید