مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

رغبتی: کریکت ایران پتانسیل مدال آوری در آینده را دارد

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و ویژه انجمن خط ورزش : رغبتی: کریکت ایران پتانسیل مدال آوری در آینده را دارد

رغبتی: کریکت ایران پتانسیل مدال آوری در آینده را دارد

رئیس انجمن کریکت، گفت: کریکت ایران پتانسیل مدال آوری در سطح آسیا طی سال های آینده را دارد.

تهران سربلند_ “علی رغبتی” که از مدیران باتجربه و توانمند ورزش کشورمان است، اظهار داشت: از دو سال قبل افتخار خدمت به کریکت ایران را پیدا کرده ام. این رشته قدمت بالایی در ایران دارد، به خصوص در استان سیستان و بلوچستان و جنوب کشور بسیار فعال است.

وی افزود: مشکلاتی مثل نبود زمین استاندارد را داریم. البته چند ورزشگاه در کشور برای این رشته در حال احداث است و امیدوارم سریعتر به بهره برداری برسد.

رغبتی که از مدیران وزارت ورزش و جوانان است، بیان کرد: تیم مردان ایران هم اکنون در رقابت های سطح سه آسیا در تایلند به رقابت می پردازد و صاحب یک برد و یک باخت شده و بازی سوم برابر بحرین بسیار مهم است. در واقع دو تیم از این رویداد به سطح دو راه پیدا می کنند.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (3 دیدگاه)

  1. سلام منی غنی اشترک هستم از استان خراسان جنوبی…
    از همون کودکی کرکت باز میکنم و خیلیییییی علاقه دارم بهش..
    سن ام 17 است…
    و می خواهم در بازی های داخلی کرکت کشور باز کنم لطفاً اگر میشه این پیام من را پی گیری کنید چون بیش از حد علاقه به کرکت دارم و استعداد اش رو هم دارم… خیلی ممنون

  2. سلام من یک پسر افغانستانی هستم من میتونم در کرکت کشور ایران یعنی من میتونم در کرکت ملی ایران ثبت‌نام بکنم، مدارک ایران دارم کارت شغل هم دارم ، بازی کرکت خوب بلدم آلروندر هستم یعنی در بازی کرکت بهش میگه کسی هم بال بتوانه و هم بیت بکنند. هر کشور میبینم که بغضی بازیکنان از یک کشور دیگه هستن .منم به شما سوال داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید