مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

رقابتهای قهرمانی بوکس نوجوانان آسیا(آستانه قزاقستان)/نوجوانان ملی پوش بوکس ایران با نتایجی قابل قبول

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : رقابتهای قهرمانی بوکس نوجوانان آسیا(آستانه قزاقستان)/نوجوانان ملی پوش بوکس ایران با نتایجی قابل قبول
رقابتهای قهرمانی بوکس نوجوانان آسیا(آستانه قزاقستان)/نوجوانان ملی پوش بوکس ایران با نتایجی قابل قبول

رقابتهای قهرمانی بوکس نوجوانان آسیا(آستانه قزاقستان)/نوجوانان ملی پوش بوکس ایران با نتایجی قابل قبول

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال این مسابقات و کسب ۳ برنز برای کشورمان

تهران سربلند _ در ادامه رقابت‌های قهرمانی بوکس نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی شهر آستانه قزاقستان، امروز سه شنبه ۹ آبان ماه محمدصالح مصباحی در ۶۶ کیلو و عبدالرحمان دارا در ۷۵ کیلو با غلبه بر رقبای خود به فینال رسیدند. همچنین هاشمی در ۶۰ کیلو، رستم‌پور در ۶۳ کیلو و گرشاسبی در ۸۰+ کیلو هم برنزی شدند.

مصباحی در مبارزه پایانی با نورماخان قزاق و عبدالرحمان دارا نیز در فینال با آلپیسبایف دیگر نماینده این کشور مبارزه خواهد کرد..

بوکسور وزن ۶۰ کیلوگرم اشکان هاشمی که پس از استراحت در دور نخست ساطانوف از تاجیکستان را شکست داده بود، در دیدار نیمه نهایی با واگذاری هر ۳ راند به اکبرف حریف قدرتمندی از کشور ازبکستان به مدال برنز این دوره از مسابقات بسنده کرد.
امیر محمد رستم پور بوکسر وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی که حریفانی از چین تایپه و کره جنوبی را شکست داده بود ، در برابرآرواز از قرقیزستان نتیجه را واگذار نموده و موفق به کسب مدال برنز گردید.
محمدصالح مصباحی کاپیتانِ تیم ملی نوجوانان ایران بوکسر وزن ۶۶ کیلوگرم، با برتری در هر ۳ راند مسابقه، با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۰ از سد حریفی از تاجیکستان گذشت و راهی فینال این دوره از مسابقات شد. او در فینال در براربر حریفی از کشور قزاقستان مبارزه خواهد کرد.عبدالرحمن دارا بوکسر وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان ایران در مبارزه ای بسیار حساس و نفسگیر عبدالله یف حریف سرسختی از ازبکستان را شکست داد و راهی فینال شد. او نیز در دیدار فینال به مصاف حریفی از کشور قزاقستان خواهد رفت.
عباس گرشاسبی بوکسر وزن ۸۰+ کیلوگرم، علیرغم برتری کامل در راند سوم مسابقه نتیجه را واگذار نموده و با مدال برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید