مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

رقابت های جهانی 2024 تایلند؛ جعفر نوایی: نوار افتخار آفرینی ایران را برای سومین بار امتداد می دهیم

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : رقابت های جهانی 2024 تایلند؛ جعفر نوایی: نوار افتخار آفرینی ایران را برای سومین بار امتداد می دهیم

رقابت های جهانی 2024 تایلند؛ جعفر نوایی: نوار افتخار آفرینی ایران را برای سومین بار امتداد می دهیم

رئیس آسیای مرکزی و ایران هاپکیدو GHA گفت: امیدوارم در سایه تلاش نمایندگان ایران بتوانیم همچون گذشته بدرخشیم و پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در آوریم.

تهران سربلند _ جعفر نوایی رئیس آسیای مرکزی و ایران هاپکیدو GHA در خصوص اعزام تیم ایران به رقابت های جهانی 2024 تایلند گفت: امیدوارم در سایه تلاش نمایندگان ایران بتوانیم همچون گذشته بدرخشیم و پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در آوریم.

نوایی با اشاره به سطح فنی رقابت ها گفت: هرچند سطح فنی مسابقات بالا است و کشورهای شناخته شده جهان در آن حضور دارند، اما قهرمانان اعزامی هم از آمادگی نسبی خوبی برای این رویداد برخوردارند.

وی ادامه داد: تیم منتخب هاپکیدو GHA ایران با پایان یافتن آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود در شهرستان آمل عصر امروز پنجشنبه عازم مسابقات جهانی در کشور تایلند شدند.

چهارمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی این تیم در محل آکادمی هاپکیدو ایران در شهرستان آمل با حضور شش ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی به مدت شش روز برگزار شد.

سومین دوره مسابقات جهانی هاپکیدو GHA روز‌های ۱۳ و ۱۴ مرداد سال جاری در شهر نانتابوری تایلند برگزار می‌شود.

تیم هاپکیدو GHA ایران با ترکیب جعفر نوایی به عنوان مربی و بازیکن، امیرمهدی کارگر در وزن ۵۰- کیلوگرم، ابولفضل ولی زاده در وزن ۵۵ – کیلوگرم، سید حسام حسینی در وزن ۶۰ – کیلوگرم، حسین صدقت فر در وزن ۶۵- کیلوگرم، محمدحسین عباس تبار در وزن ۷۰ –کیلوگرم و صدرا متو در وزن ۷۵ – کیلوگرم، درمسابقات جهانی تایلند به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید