مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

ستارپور: خروج آرامش یعنی ورود حاشیه/ پتانسیل بوکس پایتخت با حاشیه از دست می‌رود

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : ستارپور: خروج آرامش یعنی ورود حاشیه/ پتانسیل بوکس پایتخت با حاشیه از دست می‌رود
ستارپور: خروج آرامش یعنی ورود حاشیه/ پتانسیل بوکس پایتخت با حاشیه از دست می‌رود

ستارپور: خروج آرامش یعنی ورود حاشیه/ پتانسیل بوکس پایتخت با حاشیه از دست می‌رود

ستارپور: خروج آرامش یعنی ورود حاشیه/ پتانسیل بوکس پایتخت با حاشیه از دست می‌رود

محمد ستارپور رئیس سابق هیات بوکس استان تهران گفت: مدت زمان بسیار کوتاهی از ریاست جدید هیات تهران نگذشته، بوکس دچار حاشیه‌های بدنام کننده‌ای شده است.

تهران سربلند _ محمد ستاپور کارشناس دفتر همگانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که درگیری‌های اخیر منجر به شکایت، برای بوکس تهران چه آینده‌ای را به تصویر می‌کشد گفت: هیات بوکس پایتخت همیشه مولد قهرمانان نامی بوکس بوده، از آن جمله می‌توانم بگویم در دوره قبل بازی‌های آسیایی هر سه نماینده بوکس ایران از تهران بوده اند، بوکس تهران بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد، عملکرد آقای عباس‌زاده به عنوان رئیس هیات بوکس در این مدت کوتاه را مطلوب ارزیابی نمی‌کنم.
در همین مدت کوتاه دو بار درگیری شدید در حین برگزاری رویدادهای مختلف شاهد بودیم که گاهاً به شکایت هم انجامیده است.
دارنده دو مدال بازی‌های آسیایی ادامه داد: طی مشورتی که با آقای حسینی رئیس فدراسیون داشتیم قرار شد، عباس‌زاده مسئولیت تهران را بر عهده گیرد از سال ۹۵ تا امسال که مسئولیت بوکس تهران را بر عهده داشتم، هیچگاه شاهد چنین مشکلاتی که موجبات نارضایتی اداره کل استان تهران و فدراسیون را فراهم آورد، نبودیم. مهم‌ترین اولویت داشتن آرامش و رضایت خانواده بوکس بوده است متاسفانه سوء مدیریت، نارضایتی‌های فراوانی را به وجود آورده است.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس افزود: اخلاق مداری باید سرلوحه کارها باشد، چه در هنگام مسابقه و چه در زمان برگزاری رویدادها، متاسفانه این موارد چهره بوکس را مخدوش می‌کند و به اعتبار بوکس ایران ضربه می‌زند.
رئیس انجمن بوکس گفت: در حال حاضر علاوه بر خانواده بوکس، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان هم از روند فعالیت‌های بوکس تهران رضایت ندارد و به احتمال زیاد شاهد تغییرات مدیریتی در این هیات باشیم.
وی در خاتمه تصریح کرد: نگاه وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و فدراسیون، دوری از هرگونه حاشیه است، در حقیقت حاشیه نمی خواهند!
این شیوه نامه بر تمرکز روی توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی را تاکید دارد.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. با سلام.
    عرض ادب و احترام به جامعه زحمتکش بوکس استان تهران.
    جای تاسف است؛ ((با مشورتی که با آقای حسینی داشتیم قرار شد مسئولیت تهران را جناب آقای عباس‌زاده بر عهده گیرد!!!))
    آیا این کلام توهین به نمایندگان محترم مجمع هیأت بوکس استان تهران نیست!؟
    آیا اینگونه مدیریت و هدایت انتخابات که با تصمیم‌گیری جنابعالی و ریاست محترم فدراسیون صورت پذیرفت، توهین به رأی نمایندگان مجمع بوکس استان تهران نیست!؟
    دوست عزیزم، خیلی از سخنان را نمی شود در این مقال بیان نمود، اما در مدیریت، بروز مشکلات امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است خصوصاً مشکلاتی که برخی آقایان چسبیده به فدراسیون و هیأت بوکس استان تهران منشاء بروز آن می باشند. اما چرا حضرتعالی انتخابات را بدین گونه مدیریت و هدایت نمودید که کسی غیر از ایشان نتواند حائز آراء گردد!؟ چرا از خیل عظیم پیشکسوتان شایسته این استان دعوت ننمودید که در انتخابات حاضر شوند!؟ و …
    آیا بیان این مطالب کمکی به بوکس استان تهران می نماید !؟
    در این مدت کوتاه که هنوز فرصتی برای رئیس جدید هیأت بوکس، جهت ارایه راهکار و برنامه‌هایش نداشته و در همین بدو انتخاب یا انتصاب، میزبانی مسابقاتی همچون المپیاد نوجوانان بوکس کشور را بر عهده گرفته و برگزار نموده (که این امر نیاز به یک تیم کارشناسی جهت برنامه ریزی و برگزاری آن داشته که مطمئناً فدراسیون بوکس و مسئول برگزاری مسابقات آن فدراسیون متولی این امر می باشند)، آیا رواست ایشان را که با شما رفاقت صمیمی دارد و در مجمع انتخابات، شما و ایشان برای هم، سنگ تمام گذاشتید و سنگ یکدیگر را بر سینه کوفتید و نایب رئیسی هیأت را به جنابعالی تفیض نمودند و …، این‌گونه تخریب نمایید!؟
    آیا مسئله هدایت انتخابات که کلی در موردش بحث وجود دارد؛ از جمله ایراد از سوابق سرپرست محترم اسبق که یکی از قهرمانان به نام و زحمتکش استان تهران بودند (که همه می دانند سرمنشاء ایراد و اعتراض چه کسانی و چه بوده است) که در یک سال گذشته به مدت 5 سال برای هیأت بوکس استان تهران زحمت کشیدند، قابل پیگیری و رسیدگی نمی‌باشد!؟
    اطاله کلام نمی‌نمایم اما، صحبت‌های حضرتعالی توهینی بزرگ به جایگاه پیشکسوتان، زحمت کشان و اعضای محترم مجمع بوکس استان تهران می‌باشد که برای انتخابات ساعت‌ها از کارهای خود صرف نظر نموده و در جلسات آن شرکت نمودند (همانگونه که قبلا در برابر رقیبی سرسخت، برای شما انجام دادند) که در آخر معلوم شود انتخابات از قبل طراحی و هدایت شده است!! ای کاش از ابتدا، یک فکر اساسی و یک گزینه بهتر از ایشان را انتخاب و معرفی می نمودید که به هر دلیلی اینگونه همه رأی دهندگان و خود این بزرگوار را زیر سوال نمی بردید. هر چند که صاحب این نوشتار سالها مورد هجمه افراد چسبیده به بوکس بوده و در عین شایستگی به نتیجه زحمات خود نرسیده است لیکن عزت نفس و آزادگی یکی از دروس اخلاق و مرام می باشد که همین دلیلی برای پاسخ به سخنان جنابعالی بود که با احترام به شأن و جایگاه کسوت قهرمانی جنابعالی (بر خلاف میل باطنی ام)، از طرف این حقیر بیان می شود. بماند که در خیلی از موارد و گفتارها انتقادهای فراوانی وجود دارد اما، اخلاق اجازه بیان آن را نمی دهد.

    در هر صورت، قضاوت با زحمت کشان بوکس

  2. کامبیز میرزازاده :

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه سروران و بزرگواران و اساتید.
    متاسفانه ما انسانهای عجولی شده ایم و همیشه انتظار داریم همه چی خیلی زود بر وفق مراد شود و همین مسئله در اموزش ورزش ما نمود پیدا کرده است و باعث شده که همه ورزشکارانی که برای اموزش ورزش بوکس به باشگاهها مراجعه میکنند انتظار دارند که مربیان کار خارق العاده انجام دهد در زمان خیلی کوتاهی ورزشکار را به تیم ملی معرفی کنند و نمیتوانند بپذیرند که این کار مستلزم زمان و صبر و شکیبایی میباشد.
    متاسفانه برخی از دوستان که خودشان قبلا دستی بر اتش داشته اند و میدانند که برای ارائه و اجرا برنامه هایشان چقدر مرارت و سختی کشیده اند و برخی از برنامه هایشان هم اجرا نگردید چون اتفاقات مترقبه ای در حین اجرای برنامه هایشان افتاد که نشد که بشود.
    رئیس هییت بوکس جدید مدت زمان زیادی نیست که به این کرسی جلوس فرموده اند و قطعا برنامه های در ذهن دارد که باید به ایشان زمان داد و نباید با حرفها و اعمالمان چوب لای چرخ ایشان بگذاریم.

    باید همه بزرگان،پیشکسوتان،اساتید،مربیان،قهرمانان استان تهران دست به دست هم دهیم و جایگاه اصلی بوکس تهران را به سالهای نه چندان دور که مهد قهرمانان بنامی بود که تهران را در بالاترین جایگاه کشور قرار میدادند و تهران الگوی تمامی استانهای کشور بود برگردانیم و این مستلزم هم دلی و یک دلی همه کادر تیم تهران میباشد.
    بگذاریم رئیس هئیت بوکس با ارامش برنامه های خودشان را ارائه دهند و ما در کنارش باشیم نه جلوی ایشان.
    نگذاریم که دشمنانمان به ریشمان بخندند که این مطلب باعث از بین رفتن ابروی خودمان تهران و فدراسیون میگردد.
    ارادتمند شما

دیدگاهتان را بنویسید