مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

سروش هاشمی: حضور دنیا مالی اتفاق خوب ورزش بود/ می‌خواستید “تیمداری نکنید

صفحه اصلی > اجتماعی و ویژه اموزش : سروش هاشمی: حضور دنیا مالی اتفاق خوب ورزش بود/ می‌خواستید “تیمداری نکنید
سروش هاشمی

سروش هاشمی: حضور دنیا مالی اتفاق خوب ورزش بود/ می‌خواستید “تیمداری نکنید

دبیر انجمن ورزشکاران انقلابی ایران اسلامی گفت: حضور دنیا مالی اتفاق خوب ورزش بود و می تواند آینده ورزش را درخشان کند، جمله تکراری می‌خواستید "تیمداری نکنید" را بسیاری از بخش های خصوصی بارها و بارها شنیده اند.

تهران سربلند _ دبیر انجمن ورزشکاران انقلابی ایران اسلامی “سروش هاشمی” گفت: حضور دنیا مالی به عنوان وزیر ورزش اتفاق خیلی خوبی بود که باعث همکاری و هم افزایی بیشتر ورزش کشور شده است، چالش‌های بسیار زیادی پیش روی دنیا مالی بود که با توجه به هدف گذاری انجام شده در حوزه تاسیسات، تجهیزات و زیرساخت‌ها در حوزه ورزش روزهای خوبی پیش روی ورزش ایران ترسیم شده است.

در ادامه گفت: آقای دنیامالی توجه ویژه ای که به رشته‌های مدال آور و المپیکی داشتند قطعا در تاریخ ورزش ایران بی‌ سابقه بوده، همانطور که شاهد بودیم حضرت آقا در دیدار با ورزشکاران مدال آور المپیک آسیایی گفتند؛ مدال یک نشانه است یک علامت، علامت شجاعت و این خیلی مهم است که ما در رشته‌های ورزشی که مدال آور هستند بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم تا آینده بهتری رقم بخورد.

حضور دنیا مالی اتفاق بسیار مثبتی بود، او از جنس ورزش و از جنس قانون است در مجلس سالیان سال حضور داشتند قطعاً می‌توانند در به تصویب رسیدن قوانین در راستای بهبود ورزش ایران پیش بروند.
دنیا مالی سابقه حضور در فدراسیون قایقرانی و تلاش‌هایی که برای این فدراسیون داشت را در کارنامه دارد، می‌توان از آن به عنوان دوران طلایی ورزش قایقرانی یاد کرد.

سروش هاشمی در ادامه سخنانش گفت: اقتصاد ورزشی بحث میان حوزه‌ای هست که در کشور ما واقعاً مغفول مانده هیچ اتفاقی انجام نشده ما نمی‌توانیم همگام با دنیا پیش برویم باید بخش خصوصی را وارد کنیم، این هم از فرمایشات حضرت آقا است که فرمودند؛ روی اصل ۴۴ تاکید داشتند، همین ورود بخش اقتصادی است که اول باید بتوانیم سرمایه‌های مردم را وارد بخش اقتصادی کنیم و بعد مدیریت مردم را.
اگر این کار به درستی انجام شود بعد از مدتی در هر حوزه‌ای عمل می‌کند و این خیلی می‌تواند کمک کند، ما باید بستری فراهم کنیم که بخش خصوصی رغبت کند وارد این حوزه بشود، تا سالیان قبل معافیت مالیاتی را در بخش ورزش داشتیم متاسفانه الان نداریم!
وی افزود: خیلی از دوستانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند مراجعه می‌کنند و یک جمله تکراری می‌شنوند، می‌خواستید “تیمداری نکنید” می‌خواستید کار نکنید”، امیدوارم دنیامالی این مهم را حتما پیگیری کند.
البته با درایتی که در ایشان سراغ داریم قطعا اتفاق خوبی خواهد افتاد، بخش خصوصی باید توجیهی داشته باشد تا وارد ورزش شود.
بالاخره باید این مسیر اتوبان دو طرفه باشد، هم بخش خصوصی بتواند بهره ببرد و هم تیم های ما بی بهره نمانند.

فکر می کنم فقط در یک سال با حضور کیومرث هاشمی ورزش ما وضعیت بهتری داشت، قبل از آن اوضاع خیلی خوبی نداشت همانطور که می دانید دو باشگاه پرطرفدار داریم البته یک ورزشگاه برای زیر ساخت نداریم!
بخش خصوص در هر حوزه ای درکنار دولت می تواند دولت را قدرتمند تر کند، این امر نه تنها ورزش بلکه همه حوزه ها را شامل می شود.
امیدوارم بخش خصوصی را پشیمان نکنیم، داشتن نقش عابر بانک اصلا خوب نیست، از امروز باید به فکر بازی های آسیایی، المپیک و… باشیم.
ورزشکاران ما باید بداند هر مدال یک پیروزی در جبهه استکبار است.

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید