مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

سعید شایگان: مسئولین حداقل سالن رایگان در اختیار قرار دهند

صفحه اصلی > رزمی : سعید شایگان: مسئولین حداقل سالن رایگان در اختیار قرار دهند
سعید شایگان: مسئولین حداقل سالن رایگان در اختیار قرار دهند

سعید شایگان: مسئولین حداقل سالن رایگان در اختیار قرار دهند

رئیس کمیته داوران p_1 ایرانیان و مدرس رسمی فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: متاسفانه وضعیت مالی مناسب نیست و ما مجبوریم از بازیکنان ورودی بگیریم.

تهران سربلند _ سعید شایگان رئیس کمیته داوران p_1 ایرانیان و مدرس رسمی فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: این دوره از مسابقات بسیار خوب و در چهار استایل سمی کنتاکت، لایت کنتاکت، کیوان رولز و لوکیک در دو بخش جدول و سوپرفایت در حال برگزاری است.

وی در ادامه گفت: داوران این مسابقات همگی از داوران بین المللی هستند، بدون کمترین اعتراض مسابقات را پشت سر گذاشتیم.

سعید شایگان افزود: در هر مسابقه ای کیفیت بازی ها نسبت به دفعه گذشته بهتر می شود . بازیکنان آمادگی بیشتری پیدا می کنند. مسابقه می تواند عیار یک ورزشکار را نشان دهد و باعث برنامه ریزی بهتر و کیفیت مطلوبتر بازیکن شود.

مدرس رسمی فدراسیون گفت: متاسفانه وضعیت امروز ما از لحاظ مالی مناسب نیست و مجبوریم از بازیکنان ورودی بگیریم تا بتوانیم هزینه مسابقات را تامین کنیم. از مسئولین خواهشمندیم حداقل سالن را رایگان در اختیار ما قرار دهند تا از بازیکنان ورودی مسابقات را نگیریم تا انگیزه بیشتری برای شرکت بازیکنان در مسابقات باشد.

وی در پایان گفت: برای ۲ماه آینده مسابقات کشوری داریم و صحبت کردیم سبک p_1 ایرانیان به مسابقات بین المللی راه پیدا کند و پی گیر این هستیم که اسپانسر بگیریم تا بازیکنان بدون بحث مالی در مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید