مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

شاگردان “علی عسگری” در مهد کاراته جهان تاریخ ساز شدند/فرودگاه امام خمینی(ره)

صفحه اصلی > کاراته : شاگردان “علی عسگری” در مهد کاراته جهان تاریخ ساز شدند/فرودگاه امام خمینی(ره)
شاگردان "علی عسگری" در مهد کاراته جهان تاریخ ساز شدند/فرودگاه امام خمینی(ره)

شاگردان “علی عسگری” در مهد کاراته جهان تاریخ ساز شدند/فرودگاه امام خمینی(ره)

شاگردان "هانشی علی عسگری" رئیس سبک کیوکوشین ناکامورا در خاورمیانه و ایران توانستند با کسب عنوان نخست رقابت ها، نوای سرود جمهوری اسلامی ایران را طنین انداز و پرچم ایران عزیز را بر بلندای افتخار به اهتزاز در آورند.

تهران سربلند _ تیم کیوکوشین کاراته ناکامورا ایران توانست با کسب دو مدال طلا و عنوان چهارمی در کاتا به مقام قهرمانی مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته ناکامورا ژاپن 2023 دست یابد. شب گذشته از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.

شاگردان هانشی علی عسگری رئیس سبک کیوکوشین ناکامورا در خاورمیانه و ایران توانستند با کسب عنوان نخست رقابت ها، نوای سرود جمهوری اسلامی ایران را طنین انداز و پرچم ایران عزیز را بر بلندای افتخار به اهتزاز در آورند.

تیم کیوکوشین ناکامورا ایران  متشکل از یوسف دولتشاه،یوسف رسولی، امیرحسین بیرانوند ،غزاله فخاری زاده، پونه محمودی، صدف محمودی و سحر ابراهیمیان با وجود مدعیان قهرمانی در بزرگترین رویداد کیوکوشین کاراته ناکامورا در سال جاری از سراسر جهان با کسب دو مدال طلای یوسف دولتشاه و یوسف رسولی و مقام چهارم کاتای محمودی در بخش بانوان به مقام قهرمانی تیمی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید