مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

شاگردان کریمی مزد زحمات خود را گرفتند/اسلام شهر با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : شاگردان کریمی مزد زحمات خود را گرفتند/اسلام شهر با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد
شاگردان کریمی مزد زحمات خود را گرفتند/اسلام شهر با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد

شاگردان کریمی مزد زحمات خود را گرفتند/اسلام شهر با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد

اسلام شهر با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد تا فاتح رقابتهای بوکس قهرمانی نوجوانان شهرهای تابعه استان تهران باشد،شاگردان کریمی مزد زحمات خود را گرفتند.

تهران سربلند _ اسلام شهر با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد تا فاتح رقابتهای بوکس قهرمانی نوجوانان شهرهای تابعه استان تهران باشد،شاگردان اصغر کریمی مزد زحمات خود را گرفتند.
این مسابقات به میزبانی خانه بوکس شهرستان ورامین از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور ۹۰ بوکسور در قالب ۱۴ تیم  و قضاوت ۶ داور  فدراسیون بوکس آغاز و فینال این رقابتها روز جمعه ۲۷ بهمن ماه با اهدا حکم و مدال به نفرات منتخب به پایان رسید .
همچنین رئیس هیات بوکس اسلام شهر در پایان این رقابتها با جوائز نقدی از قهرمانان خود تقدیر و تجلیل نمود امید است تا اداره کل امور  ورزش و جوانان استان تهران با نگاهی ویژه به این شهرستان که هیاتهای آن به ویژه رشته بوکس  سالها در حوزه قهرمانی فعالیت چشمگیری داشته و قهرمانان بیشمار ی را خصوص در رشته بوکس به جامعه ورزش کشور معرفی نموده اند حمایت دقیق تر و عمیق تری داشته باشد.

نتایج رقابتهای بت  24 امتیاز به مقام اول و تیم ورامین با 21 امتیاز (دوم) و تیم ملارد با 16 امتیاز(سوم) و شهرقدس با 16 امتیاز و مدال طلای کمتر به مقام چهارمی دست یافتند. در این مسابقات 14 تیم ((تیم های اسلامشهر، ورامین، پاکدشت، شهر قدس، ملارد، شهرری، بهارستان، قرچک، شهریار، پیشوا، رباط کریم، اندیشه، پرند و چهاردانگه)) با حضور 90 بوکسور به رقابت پرداختند که نفرات ذیل به مقام اول و دوم نایل گردیدند.

اوزان نفر اول تیم نفر دوم تیم
46 کیلوگرم امیر مهدی اکبری قدس بنیامین الماسی حشیانی پاکدشت
48 کیلوگرم امیر علی خانی ورامین امیرحسین لشکری قدس
50 کیلوگرم آرش میرزاخانی شهرری پوریا حسن اصفهانی شهرری
52 کیلوگرم محمدمحراب صدخروی شهرری مهدی کشاورز بهارستان
54 کیلوگرم مهدی عباس آبادی ورامین محمد طاها ستوطی قدس
57 کیلوگرم امیرعباس پابرجا اسلامشهر امیرعلی کامرانی ملارد
60 کیلوگرم علی کیان راد قرچک ابوالفضل رنجبران پیشوا
63 کیلوگرم عرشیا اسدی ملارد یونس مسی اسلامشهر
66 کیلوگرم سینا معصومی ملارد علیرضا فربودی اسلامشهر
70 کیلوگرم حسام رفیعی اسلامشهر محمد امین رامتین پاکدشت
75 کیلوگرم محسن جلیلی ورامین سپهر نجفی بهارستان
80 کیلوگرم علیرضا ناصری رباط کریم علیرضا خسروانی شهریار
80+کیلوگرم طاها عبادی فر اسلامشهر محمد طاها جعفری شهریار

انتهای پیام/

 

خبرنگار مسعود مصطفوی

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (6 دیدگاه)

  1. محمدمهدي فلاح کبیر :

    استاد کریمی عزیز از جان و دل برای بوکسور های اسلامشهر مایه گذاشتن و مثل همیشه قهرمان شدن استاد کریمی عزیز استاد بنده و یکی از اساتید به نام و سرشناس و با افتخار بوکس کشور هستن و ما بوکسور های اسلامشهر هرچه که داریم از استاد کریمی عزیز و بزرگوار داریم

    1. با سلام
      واقعا دست مریزاد به زحمات مربی بزرگ کشور استاد اصغر کریمی و شاگردان زحمت کششان و عرض تبریک به مناسبت قهرمانی بوکسوران اسلامشهری .
      متاسفانه وضعیت باشگاهی که بعنوان پایگاه قهرمانی برای بوکس اسلامشهر در نظر گرفته شده اصلا مناسب نمی‌باشد. چه از لحاظ اعتبارات ،امکانات ، و چه از لحاظ نظافت و چه از لحاظ رفتار بعضی افراد که فقط قصد لطمه زدن به این ورزش را دارند .
      امیدوارم مسئولین امر اقدامات مناسبی را در این زمینه لحاظ نمایند .

  2. ” خدا قوت جناب آقای کریمی
    مرد خستگی ناپذیر بوکس تهران- اسلامشهر، با تمام مشکلات و ناملایمتی هایی که در حق ایشان و ورزش بوکس در اسلامشهر روا داشته شده، یک تنه جنگیده و این موفقیت در کنار موفقیت های گذشته این ورزش در اسلامشهر، مرهون زحمات بی دریغ ایشان بوده و است، آنهم بدون هیچ چشمداشتی.
    ای کاش مسئولین ورزش اسلامشهر و بوکس، قدردان چنین افرادی باشند.

    1. ممنونیم از استاد اصغر کریمی عزیز که زحمات زیادی برای تیم اسلامشهر کشیدن و زحمات ایشان ادامه دارد و در حال تلاش برای پیشرفت بوکس اسلامشهر هستند امید وار هستیم تربیت بدنی با هم کاری و پشتیبانی از بوکسور های اسلامشهر کاری کند که زحمات استاد کریمی پایمال نشود
      به درود
      علیرضا فربودی

  3. سلام عرض میکنم خدمت همه دوستان گرامی در حال حاضر در اسلامشهر باشگاهی مخصوص بوکس وجود ندارد بلکه فقط شب ها یک تایم تمرین هست که اون هم جدیداً شده هر روز تا چند وقت پیش یک روز در میان بود که وقتی هم میریم تمرین قبل ما والیبالیست ها تمرین میکنن که اصلا نمی‌خواهند ما اونجا باشیم بار ها شده که بوکسور ها بدون چراغ و روشتایی تمرین کنند و با استفاده از نور سالن کناری که سالن والیبال هست تمرین کنیم و جدا از این موضوع بیشتر مواقع که ما میاییم تمرین باشگاه آنقدر کثيف هست که ما باید جارو بیاریم باشگاه رو تمیز ما وقتی از باشگاه خارج میشیم باشگاه تمیزه ولس وقتی روز بعد به باشگاه میاییم دوباره باشگاه کثيف شده
    خیلی وقت ها لنگه جوراب خودشان را در رینگ رها می‌کنند پوست موز را رو زمین می اندازند و با کفش گلی در رینگ راه می‌روند در هر حال ما امید وار هستیم که رئیس تربیت بدنی یه فکری برای خانه بوکس کنه تا بوکسور ها هم جای مناسبی برای تمرین داشته باشند
    ودر آخر اینکه هفته گذشته بوکس نوجوانان اسلامشهر مقام اول را کسب کرد و باز هم هیچ تغییری در خانه بوکس ایجاد نشده

  4. با سلام
    به اعتقاد بنده جناب اصغر کریمی خیلی بیشتر از اینها حقشون هست که ازشون صحبت شود ، واقعا یکی از بهترین بوکسورهای دوران خودشون ،یکی از بهترین مربیان بوکس کشور و همچنین یکی از بی ادعاترین مدیران ورزشی که در عرصه بوکس فعالیت دارند که بدون هیچ توقعی سالهای سال زحمت کشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید